Maand round robin april 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

bijgewerkt

Wat vervelend… Heb je corona of ben je in afwachting van een test?

adressen heb ik zojuist verstuurd (met excuses voor de vertraging)

Ik heb helaas je adres niet mogen ontvangen, dat is uiteraard wel een voorwaarde om mee te kunnen doen (unfortunately I didn’t receive your address, what is kind of needed to take part in this RR…)

kaartje verzonden naar @Annerie

1 Like

Hallo allemaal. Ik heb inderdaad corons en kom er maar niet vanaf. Nu bijna 2 weken in isolatie en zolang ik nog klachten houd blijft dat ook nog zo. Ik denk dat ik dinsdag weer contact krijg met de GGD.

Veel sterkte gewenst Maria, wat vervelend zolang ziek te zijn!

1 Like

#2, @Marleen1979, dank je wel voor je paasweekend inkognito kaart. Het overzetten van de albums viel heel erg mee. Ik heb complete albums in 1 keer kunnen overzetten, dat is soms wat wachttijd bij de computer met uploaden, maar niet veel werk

2 Likes

Oh wat vervelend, Maria. Ik hoop dat je klachten niet te erg worden. Het is zo vervelende ziekte en langaanhoudende klachten om je weer fit te gaan voelen. Heel veel sterkte.

1 Like

Ik (7) heb alvast een paas-kaart ontvangen van @Marleen1979 (2)
Dank je wel Marleen!

2 Likes

Mijn kaarten voor April gaan vanmiddag nog met de post mee

1 Like

dank je wel #2 @Marleen1979 voor deze leuke Molly Brett kaart. Het zijn inderdaad erg schattige kaarten en heel erg tijdloos! Hoe was het eieren zoeken en hoe is de taart met vogelnestjes geworden, volgens mij vermaken jullie je prima deze paasdagen zo te lezen!

1 Like

Morgen gaan ze allemaal op de bus.

1 Like

Ik #8 heb ook van #2 @Marleen1979 een leuke paaskaart ontvangen.
( die al stond te pronken).
Bedankt Marleen voor de leuke Inge löök!
De winkel op de lindengracht zit er al jaren en ik kom daar ook heel graag (bij voorkeur met wat geld op zak). Ik heb vroeger in de Leidsestraat gewerkt, toen kwam ik er heel vaak.

3 Likes

Mijn kaartjes zijn gepost. Was een geweldige wandeling door de sneeuw. :snowflake: :grinning:

2 Likes

Dank je wel @Jess18877 voor je sneeuwlandschap. :heart_eyes:
Sneeuw is mijn ding. Ben dan net een klein kind :joy:
Zo ja, vorige maand genoten en de afgelopen paar dagen. :snowman_with_snow:

2 Likes

Terwijl het buiten weer wit wordt van de hagel, mag ik binnen de volgende kaart melden voor deze ronde.

Dank je wel #7 @Jess18877 voor deze prachtige Anton Pieckkaart voor mijn verzameling. Ik ben er heel erg blij mee en word er inderdaad door opgevrolijkt :upside_down_face:
Bedankt voor je goede wensen.
Varen gaan lijkt me ook wel weer eens heerlijk. Nog even geduld op beter worden en beter weer.

2 Likes

#7 een paaskaart van Inkognito ontvangen van @yoga #1
dank je wel Nanda, ook voor de postzegels, daar weet ik wel raad ee!

1 Like

#7, @Jess18877 dank je wel voor de Royal kaart, gezellig bij jouw aan tafel! Was de gourmet lekker?
#9, @anon32797536, dank je wel voor de zeehonden kaart. Hier is er ook druk gezocht naar paashaasjes. Ik kon geen eieren meer krijgen, dit was een prima vervanging

Op het moment dat ik een foto van de kaarten wilde maken werd het weer donker voor een sneeuwstorm. Dus die foto komt later in de edit.

3 Likes

ik (#8) doe morgen de kaarten voor # 1 en # 2 op de post

2 Likes

#1 @yoga Dank je voor je leuke puzzelkaart, duurde ff voor ik door had hoe het werkte :woman_facepalming: :joy:
Zo nee, kende de kaarten nog niet maar zal ze in mijn voorkeuren lijstje zetten. Hou wel van een uitdagende puzzel.
:slightly_smiling_face:

1 Like

#4 meidans nog steeds vanuit isolatie :crazy_face:

Vandaag 2 mooie kaarten op mijn deurmat.

#1 yoga stuurde mij een Nijntjekaart.

:smiley:
Ja het is echt een heel vervelend virus en hoewel ik niet heel ernstig ziek ben geweest heb ik wel klachten die mijn leven behoorlijk beperken, benauwdheid en erge vermoeidheid. Ik blijf verkoudheidsklachten houden en samen met de benauwdheid betekent dit dat ik in isolatie moet blijven :roll_eyes:
Ik heb vorig jaar alle narcisbolletjes uit de tuin gehaald, en ze in het najaar in 2 grote bakken gestopt. En andere bakken staan vol met viooltjes. Die staan nu allemaal in volle bloei en binnen heb ik tulpen en narcissen in 2 vazen staan.
Bedankt voor je meeleven, wensen, stickers en leuke Tom Poes postzegel.

#9 Corinne stuurt mij een mooie blauwe reiger.

:grinning:

Ik had hele rustige en stille paasdagen.
Gefeliciteerd nog met de verjaardag van jouw zoon.

2 Likes