KAARTEN WINKELS / Waar kun je leuke kaarten kopen?

Je kunt kijken voor een box met postkaarten op eBay.nl
Veel keuze voor een redelijke prijs :+1:

Los van de websites die seriekaarten zoals FOTW, Titina, ICONS, COTW, WT, GF, etc verkopen, bestel ik mijn kaartjes vooral via happypostcrossing, alternote en elpapel :blush:

Hallo @Frysk-Famke39,

Ik heb jouw vraag verplaatst naar dit topic. :slightly_smiling_face:

Je kunt kijken naar boxen met ansichtkaarten, zoals Animalium of deze: Kaarten set Vintage style 2 - 32 ansichtkaarten | bol.com
Met een mooie box ben je maar zo´n 30/40 cent kwijt per kaartje.

Er zijn ontzettend veel verschillende boxen, ook op Marktplaats of amazon. Er zijn topics over op dit forum, als je inspiratie wilt op doen.

1 Like

Is er iemand die weet hoe deze ansichtkaarten heten?
Er zijn ook kaarten


over personen of dingen

Maar of ze ook de Nederlandse plaatsen hebben weet ik niet

Hi @Imka, de Hollandse versies kun je hier kopen:

1 Like

Ik ga kijken, hartelijk dank!!

1 Like

Wie wet waar de kaarten van merk Alfred Mainzes kaarten kan kopen. of bestellen. ? IK heb ze gehad maar zijn kwijt mar kan verder nergens vinnden. Wie heeft tips?

De box is niet meer verkrijgbaar, op ebay worden er veel aangeboden, maar dat komt toch gauw op 3-4 euro of meer per kaart.

Bedankt voor het doorgeven

Gr Nicolette,

MarliesvantHof

RedmerHoekstraArt

@eelkje_s, bedankt voor de tips.

Ik heb de shops toegevoegd aan de lijst.

Deze lijst mag iedereen bijwerken. :wink: .

1 Like

Recentelijk heb ik leuke kaarten kunnen scoren in deze twee winkels:

Museumdorp Orvelte in Drenthe : www.groetjesuitorvelte.nl
Ny-Na in het centrum van Leeuwarden (Fryslân) : https://www.ny-na.nl/

Ik verkoop zelf ook kaarten, op dit moment heb ik nog maar één setje in mijn Etsy shop staan, maar ik hoop hier binnenkort meer aan toe te voegen.

Mag mijn shop ook in het lijstje?

Hallo @Marjo93,

De shop is toegevoegd aan de lijst. :paintbrush:

2 Likes

In Wageningen heeft Boekhandel Kniphorst veel ansichtkaarten v.o. Nijntje, Kikker, Jip &Janneke, Eric Carle, Marit Törnqvist, Matthijs Heins allemaal voor €1,-.
Bij Primera wat kaarten van Wageningen (Hello cards) voor €1,- en van die 3D kaarten wat duurder. Bruna heeft prachtig kaarten van Wageningen en Nederland. De Wereldwinkel heeft mooie kaarten van Loes Botman

3 Likes

Toegevoegd :smiley:

1 Like