KAARTEN WINKELS / Waar kun je leuke kaarten kopen?

Toegevoegd :white_check_mark:

1 Like

Hallo iedereen,

Om zelf kaarten maken, gebruik ik vaak www.dwcprint.nl want daar is het mogelijk om een bundle van verschillenden motieven te bestellen.

Vandaag heb ik nog een fysieke winkel in Leeuwarden gevonden. Echt veel keuze en sowieso standaard in het assortiment de Old Aunties postkaarten van Inge Löök voor 1,25€ per stuk!

www.depluymgraaff.nl

Ik heb De Pluymgraaff toegevoegd aan de lijst. :fountain_pen:

Heel leuk en hip assortiment ansichtkaarten in Zierikzee, maar ook via hun webwinkel verkrijgbaar.
O.a. Belle & Boo, Kaartje van Caatje, Tausendschön.

MienDomus
Dam 1 - Zierikzee
www.miendomus.nl

3 Likes

Bedankt voor de tip @Kaatje_Mossel.

Ik heb de naam van de winkel toegevoegd. :smiley:

Er wordt vaak gevraagd naar kaarten van de plek waar je woont. Maar ik woon in zo’n klein dorp (Horst, provincie Horst aan de Maas in Noord Limburg) dat er geen ansichtkaarten van te vinden zijn. Ik heb ooit een hele stapel (geschreven) ansichtkaarten gekregen omdat iemand mijn vraag niet goed begreep en daar zat toevallig 1 hele oude (ongeschreven) kaart van Horst tussen, die wil ik natuurlijk niet zomaar weg doen. Zelfs het winkeltje met dorps artikelen (auto stickers, bordjes, etc.) heeft ze niet. Online ook niet te vinden. En dat terwijl het juist leuk is om een kaart te sturen uit zo’n klein dorp. Altijd leuker dan Groetjes uit Nederland, Amsterdam, etc. dus ik zou het leuk vinden zo om er een paar te maken voor de mensen die ze echt graag willen. Maar wel betaalbaar, anders is de lol er snel van af.
Iemand ervaring?

2 Likes

Ik heb een paar keer kaarten laten laten printen via Print&bind een daar ben ik steeds tevreden over geweest. De prijzen zijn goed te doen. Een mooie foto met de plaatsnaam erbij zou al een hele mooie kaart maken :blush:

Er zijn verschillende online plekken waar je voor redelijk betaalbare prijs kaarten kunt laten drukken. Des te meer je bestelt des te goedkoper wordt het. Mijn meetingkaarten heb ik laten drukken bij Drukland. Ik heb daar de service ook als zeer prettig ervaren.
Succes ermee en Horst is inderdaad een leuke plaats om post uit te krijgen.

Even een tip

Kijk even op leuke post.nl

Ik heb daar hele goede ervaring mee

@stuetel,

Misschien heb jij iets aan dit topic. :wink: