FULL! Unesco Meeting Amsterdam 22-10-2022 - 12.00h GMT

Dat is heel goed nieuws! Ik ben er heel graag bij op 22/10 en ik wil 15 kaarten bestellen. Graag hoor ik van je hoe ik voor de kaarten en rondleiding kan betalen. Alvast bedankt!
Groetjes, Peter

1 Like

Wat fantastisch nieuws! Ik wil nog heel graag komen. Je mag voor mij 20 kaarten bestellen :slight_smile:
Dit wordt mijn eerste meet-up dus heel leuk dat het in eigen stad is!

Groetjes,
Virgillia

1 Like

Leuk, ik heb je aan de groepsmail toegevoegd met alle betaalinformatie

Superleuk Maria! Dankjewel voor de moeite die jullie hebben gedaan!
Ik wil graag 20 kaarten en doe mee aan de tour

1 Like

I would love to swap the meetup card with signatures. Can send offers in a pm, I don’t have a swap album online but many cards available :relaxed: anyone interested?

Hoi Ineke, fijn dat je kunt komen. De tour is onderdeel vd meeting zoals in het eerste deel staat. Ik voeg je toe aan de groepsmail.

I can SWAP with you for either the Berlin Zoomeetingcard or a Tillycard. See my wishlist on flickr

1 Like

Wat fijn dat ik er alsnog bij kan zijn! Had het helemaal niet meer verwacht, als nr 3 op de wachtlijst :grinning:

Dank voor je moeite, Maria!
Graag wil ik 35 kaarten bestellen.
Groetjes,
Heleen

1 Like

Ohhh, wat jammer dat ik deze meetup nu pas zie en dat die vol is…
Maar wat een prachtige meetupkaart! Zou ik daar alsjeblieft 10 stuks van mogen bestellen?
Laat maar weten wat de kosten zijn en hoe te betalen… :blush:

De kaarten zijn al besteld omdat alles al betaald was. Ik zal zien hoeveel er overblijven na de verdeling. Je hoort het nog van mij oké?

1 Like

Hi, is it possible adding me to the waiting list? Would love to participate.

Could I be added to the waiting list? I’ve never participated in a meet-up before, would love to join this one!

@CreaMootje and @Happy_Postcrosser I’m really sorry but there will be no more waitinglist. Only if more than 4 people will cancel at the very last moment I will contact you. But everyone paid the cards and tour and we are allready more people at the tour than officially allowed.
But there will be a new meeting as soon after this meeting as possible and finding a new date for the tour.
If so I will sent you more information

Just saw this post… we will be visiting Amsterdam from the US on that day. :smiling_face_with_tear:

Sorry that you missed this topic. I hope you’ll enjoy your stay in Amsterdam.

1 Like

Hallo Maria en Veerle,
ik lees zojuist over jullie Unesco meeting in Amsterdam, en zou graag 15 postcrossing kaarten willen bestellen.

Graag een (positieve) reactie,
met vriendelijke groeten,
Peter van Orsouw

Hoi allemaal. Voor mij is het makkelijkste om in het Nederlands te schrijven, ik hoop dat dit geen probleem is. Is het mogelijk om op de wachtlijst te komen van deze meeting? Het lijkt mij ontzettend leuk!! Al langere tijd denk ik er aan om een keer mee te doen met een meet up maar ik schuif het steeds voor mij uit. Op welke manier krijg ik te horen als er een plekje vrij is 22 oktober?

Na het schrijven van bovenstaand berichtje lees ik nu dat er al te veel animo is. Jammer voor mij. Hopelijk wordt het nog een tweede keer georganiseerd!

Dag Maureen, welkom hier. Ik laat iedereen die nu niet meekon weten zodra meer bekend is over een nieuwe datum.

Bedankt! Ik hoor het graag van je!! Ontzettend leuk bedacht en bijzondere locatie om te bezoeken.

@Virgillia en @island7 kunnen jullie je menuwens nog doorgeven?

Aan allen, deze week volgt nog een mail met de laatste aanwijzingen.

2 Likes