FULL --------- 24th June 2023 High Tea Meetup in VLAKE - provincie zeeland

Je staat bij op de deelnemers lijst.

Je staat als eerste op de wachtlijst

1 Like

Ik zie dat Itsagoldsky die dag een meeting in Enschede organiseert, dus misschien mag ik wel op haar plaats op de gewone lijst? Ze kan vast niet op twee plaatsen tegelijk zijn :grin: Dan kan ovb er ook wel af.

Je hebt gelijk, ik haal haar van de lijst af en dan kom jij erbij.

1 Like

U staat als eerste op de wachtlijst :slight_smile:

Hallo Rowena, dit is spannend, ik heb deze samenkomst in Vlake te laat gezien en vind het nu spannend maar wacht rustig af! Groetjes Wilma

1 Like

Hey hey helaas moet ik mezelf afmelden. Dus plekje vrij :hugs:

1 Like

altijd jammer natuurlijk, maar fijn dat je het door geeft :smiley:
ik ga je van de lijst afhalen.

je staat bij op de deelnemers lijst :slight_smile:

zitten er mensen tussen voor wie het de eerste meeting zal zijn ? zo ja geef dit dan even aan alsjeblieft, dan krijg je via prive bericht het een en ander aan uitleg.

Dag Rowena, fijn dat ik nu op de lijst sta. Dit is voor mij de eerste meeting, wat uitleg is zeker prettig.
De locatie weet ik te vinden, woon in Bergen op Zoom, niet zo ver uit de buurt.
Met vriendelijke groeten, Wilma

1 Like

Gezellig Wilma, ik woon ook in BoZ :smiling_face_with_three_hearts:

Zeker leuk Rachel… het is mijn eerste meeting, ging voorheen wel regelmatig naar events van het geocachen. Tot dan! Groetjes Wilma

Er zal een whatsapp groep worden aangemaakt in april , dit omdat mensen dan sneller op de hoogte gehouden kunnen worden, maar ook komen daar de designs van de kaart te staan, ook je bestelling kan je daar doorgeven hoeveel kaartjes je wilt bestellen.

Graag ontvang ik de mobiele telefoonnummers van

@astrid_7 - X

In een prive bericht alsjeblieft :slight_smile:

3 Likes

Goedemorgen Rowena, hierbij mijn telefoonnummer (removed by moderator)
Groetjes Wilma

Hello

We have a twin meetup at Curitiba-Brazil (and others in Brazil - the first National Meetup happening in several Brazilian cities at the same time), :relaxed: same day of yours. It could be nice to swap our meetup postcards.

1 Like