FULL - 16th april 2022 - easter meetup in Utrecht

Hoi Frank,

I’d like to join this meeting. Is it still possible to order some meeting cards?
In that case I’d like to have 15 of design 1 and 5 of design 2.
Please send me a tikkie to pay. Rowena knows my number.
Thanx!

Greetings from Utrecht :wink:
Ellen

Hi there,

Maybe we can swap the other card? there are 2 designs!
Let me know if that is oké with you :slight_smile:

Bye! Have a nice meeting…
Greetings from Ellen / soundstorm

1 Like

Hallo allemaal,
Vooruitlopend op zaterdag vroeg ik mij af of er meer deelnemers van plan zijn met de trein te komen en (ook na een blik op Google Maps) geen flauw idee hebben welke kant ze op moeten, zoals ik…?
Bijkomend ding voor mij is dat ik slechtziend ben en wat moeite heb om op redelijk vreemd terrein mijn weg te vinden omdat borden of busnnummers pas op vrij korte afstand leesbaar zijn, ik vertel hier zaterdag eventueel meer over…

Dus…is ‘t een idee om rond 1145u met een groepje te verzamelen en het laatste deel vanaf ’t station samen af te leggen?

Huub

1 Like

@Florisca @helmamartens komen jullie met de trein ? kunnen jullie eventueel wat betekenen ?

@Huubke 11:45 is een beetje aan de late kant al, is wellicht 11:30 een optie ?

Ik kom met de trein, dus kan eventueel samen naar het restaurant lopen.

Ik kom ook met de trein maar ben al eerder in Utrecht.

Okke top!
Had deze berichten helemaal gemist, ze kwamen niet in m’n email. Ik zorg dat ik voor 1130u in Utrecht aankom. Samen lopen moet lukken, ik heb bijvoorbeeld geen wit/rode stok nodig.

lijkt mij een goed plan , ik ben er ook om 11.30 op het station , om samen naar de plek van bestemming te gaan

Ik zal ook zorgen dat ik er om 11.30u ben. Weet iemand een goed ontmoetingspunt?

Hoi Frankie, ik ben nr 1 op de wachtlijst, is er een kans dat iemand op het laatste moment afzegt of niet komt opdagen? En anders, zou ik misschien na de lunch of aan het einde van de middag, langs kunnen komen om kennis met de deelnemers te maken en info over meetups te krijgen?

1 Like

Misschien de in- / uitcheckpoortjes aan de Jaarbeurszijde?

Volgens mij zijn daar een heleboel poortjes. Wellicht aan de rechterkant van alle poortjes? Is het handig als ik een whatsapp groepje maak om af te spreken? Als jullie je telefoonnummer per privebericht aan mij doorgeven wil ik dat wel doen.

Ja daar aan de rechterkant bedoelde ik ook eigenlijk. Appgroepje kan handig zijn, ik stuur m’n nummer zo even door…

1 Like

:heavy_heart_exclamation:Dankjulliewel voor het tekenen van mijn kaart! :love_letter:

Foutje ik had mij vergist in de datum en kwam er een dag later achter :sob:dat de meeting al was geweest :scream_cat: Ik heb ze gekregen in de post.

Voor diegene die 15 mei in Utrecht zijn is dit ook nog gepost:

1 Like