"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@meidans dank je wel voor je volle envelope met kaarten en verhalen. Ik ben superblij mee :smiling_face_with_three_hearts::heart::smiling_face_with_three_hearts:
Die hummelkaart is helemaal geweldig, die tekende ik vroeger al na voor poëzie albums
De yoga kaart is super toe passelijk
En wat lief dat je speciaal een kaartbox koopt omdat er een dans kaart voor mij in zit.
Dank je wel :pray:



1 Like

@elena_gloverr
Dank je wel voor je extra kaartje. Met een Maskaev maak je me altijd blij. Ik heb iets met rode katten en ik vind die kleine muizenverhaaltjes zo leuk.

@Winkey
Dank je Monique voor je extra kaart. Iets zei me dat ik eerder een kaart van deze schilder heb gezien of gehad. Het was even zoeken, kan ik dan niet loslaten. Gevonden in december 22, een mooie winterse.
De kleuren komen jammergenoeg niet tot zijn recht. Op de kaart zie je dat het een warme luie zomerdag is.

2 Likes

@helmamartens , heel erg bedankt voor de mooie extra TS kaart, wat een verwennerij.
Een loopse hond, sterkte :grimacing:

1 Like

Superbedankt @Winkey voor deze mooierd :heart_eyes: Ik wist helemaal niet dat het een Inkognito was :see_no_evil: maar erg mooi!

@Winkey bedankt voor deze mooie romantische kaart :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

1 Like

Dank je wel @Malibou voor je prachtige bloemen kaart. En wat leuk dat je de omgeving hier een jaar geleden hebt kunnen verkennen.

https://community.postcrossing.com/t/tag-en-stuur-een-leuke-kaart/1979?u=lindahd

Dank je wel @winkey voor je extra Speshilova kaart. De sfeer is altijd mooi in haar kaarten.
Fijn weekend!

1 Like

@Winkey
Nee nooit in Nice geweest, wel ergens boven Toulon, maar ik weet de naam niet meer van dat dorp. Een Franse vriend zijn vader had daar een vakantiehuis en als je jong bent zeg je geen nee tegen een gratis vakantie. Verder ben ik niet vaak in Frankrijk geweest. Carcassonne heb ik even gegoogled, nooit gespeeld dus,
En Nutella heb ik nooit gegeten. Ik hou van chocolade, bonbons liefst in puur en repen in melk. En vroeger kocht mijn moeder geen Nutella, wel hagelslag. Dus een verse witte boterham, dik boter en dan dun hagelslag erop. Dat is happiness voor mij.
Dank je voor de herinneringen, die je kaartjes opriepen.


1 Like

@Winkey , dankjewel voor de leuke kaarten. Ik ben heel blij met de Mary Poppins kaart, die zijn er zo weinig,en de brei kaart is ook erg leuk
:smiling_face_with_three_hearts:


1 Like

Dank je wel @winkey voor je extra kaartjes. Je maakt het elke keer veel te gek, hoor. Kingsman is een heerlijk over the top film en zulke bomen zijn precies wat ik zo mooi vind.
Wat heerlijk al dat verse fruit uit eigen tuin. Hier zie je veel kleine kraampjes bij mensen hun huis staan om hun extra fruit en noten te slijten en er wordt ook veel gegeven aan buren. Ben jarengeleden gestopt met mijn mini-moestuintje toen ik meer ging werken :frowning:


1 Like

@piavano super bedankt voor de leuke loes Botman kaart van een Maltezer leeuwtje.
De kaart lag op tafel toen ik thuis kwam en ik dacht toen, hé die lijkt wel een beetje op Max, dat dacht Peter ook bij de brievenbus. Dus helemaal geslaagd! Heel erg leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

Antwoord op je bericht hierboven,Ikheb best veel kaarten die jij leuk vindt dus , als je het niet erg vindt, blijf je voorlopig wel extra kaartjes ontvangen :blush:

1 Like

Bedankt @yoga voor de Rie Cramer kaart met engelen die dus in 2 van mijn collecties past :smile:

Je hoort snel weer van mij

2 Likes

@Winkey dank je wel voor deze geweldige kaart
Ik ga terug schrijven

1 Like

@yoga , bedankt voor de aanvulling op mijn paraplu collectie. Mooi lijnenspel!
Ik schrijf je weer.

@Jess18877 dank je wel voor deze mooie Royal kaart.
Wat heb je een geluk gehad met het weer.
Ik ga weer terug schrijven

@elena_gloverr
Dank je wel Elena voor deze Blue Cat WT met prachtige postzegels. En sticker van je mooie black beauty.

2 Likes

Dankjewel @Winkey voor de eekhoorn kaart.
Hij is er heel blij mee!

1 Like

@meidans , bedankt dat je ook nog een vlinder kaart hebt mee gestuurd. Lekker veel te lezen zo :blush:
Natuurlijk is het zonde om zo’n kaart bij het oud papier te gooien, blij dat je dat niet gedaan hebt.

1 Like

@Marleen1979 en @meidans dank jullie wel voor jullie mooie kaarten



2 Likes

@Annerie
Dank je wel Annerie voor deze mooie meetingkaart, was dat jullie locatie?

@meidans
Dank je Maria, dat je aan me gedacht hebt. Wat een leuke boogschutter kaarten en ook zo mooi versierd en beschreven aan de achterkant. Ik ga haar ook even bedanken.


1 Like