"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@piavano

Dank je wel Pia voor de mooie Dordrecht in vogelvlucht meetingkaart.
Ergens links van de kerk heeft mijn overgrootvader gewoond, zo’n 100 jaar geleden.
Maakt de kaart extra leuk voor me.

1 Like

Dank je wel @mar127 voor je gezellige meeting kaartje vanuit Enschede (met gezellige groet van @soundstorm :blush:) . Dat moet een hele reis geweest zijn voor je.
Ik heb een paar jaar geleden een officiële PC meeting in “Dordt” georganiseerd, misschien moet ik dat volgend jaar maar weer eens doen als jouw roots daar liggen.

2 Likes

Ik meld me op voorhand aan😁

1 Like

Dankjewel lieve @piavano voor deze prachtige kaart :heart_eyes: Enne, heel graag gedaan :kissing_heart:

1 Like

Dank je wel @mar127 voor de leuke meetingkaart!! Ben er heel blij mee!!

@mar127 bedankt voor de mooie meetingcard van enschede

Lieve Mar :sparkling_heart: @mar127 :sparkling_heart: dank je wel voor de leuke meetingkaart uit Enschede :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::tulip:

Bedankt @mar127 voor de meetingkaart, wat leuk dat je aan me dacht ( op onze trouwdag nog wel :blush:j

1 Like

@piavano , wat een verrassing, een kaart uit Dordrecht. bedankt! Mike-bryan onze zoon woont vlakbij, in Zwijndrecht. Leuk zo’n kleine meeting, daar hou ik van :blush:

1 Like

Dankjewel lieve Mar :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::tulip: voor zo mooie extra kaartje :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Sneak peek :wink::yum::


Alleen maar katten hier :yum::grin:

2 Likes

Wat zou ik graag daartussen snuffelen. :smile_cat:

1 Like

@meidans , wat lief dat je aan me dacht. Tuurlijk is geen envelop geen probleem! Veel te leuk om post te ontvangen. Het is vooral om de mooie post te beschermen en evt postzegel te bewaren voor… diverse redenen :blush: Ik hoop dat de meeting leuk was, maar dat zal ongetwijfeld.
Of was deze kaart voor de maand juli?

1 Like

Graag gedaan. Ik doe deze maand niet mee met de RR. Ik heb hier ook nog een kaart liggen die ik automatisch voor jou voor juni geschreven had. Maar daar moet wel nog een envelop voor geknutseld worden :wink:

@meidans dank je wel voor de mooie kaart met prachtige postzegel
Ik hoop dat het een mooie meeting was

1 Like

@Jess18877 dank je wel voor deze mooie leuke Inge Look. Ik had hem nog nooit gezien. Ik ga terug schrijven hoor

@mar127 , wat heb je me blij gemaakt met deze extra kaart! Mijn eerste adventure :blush:
Wanneer is de meeting?

1 Like

@Winkey
Goh Monique, jij dacht : ik geef Mar vast een blik in haar eigen toekomst? :joy_cat:
De paardenbloembollen vind ik prachtig.
Fruit plukken is leuk en lekker, 1 keer zelf kersen geplukt in de Betuwe bij een enthousiaste boer en geleerd dat kersen na de pluk niet verder rijpen. Dat wist ik nooit. En pruimenbomen hadden we vroeger thuis, ook altijd overzwaar beladen takken door de enorme hoeveelheid pruimen en die moesten inderdaad altijd gestut worden.


1 Like

@Winkey dank je wel voor deze fantastische kaarten! Geweldig!


1 Like

@yoga , bedankt voor deze lieve aanvulling op mijn vlinder collectie :blush:
Ja, ik ga woensdag 2-8 naar de brei-afspraak.
Gezellig als ik je dan zie.

@blijdatikschrijf
Nogmaals dank voor de persoonlijke tekening op de achterkant van 1 van de kaarten.



1 Like