"Dank je wel" - πŸ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

Bedankt @yoga voor de Rie Cramer kaart met engelen die dus in 2 van mijn collecties past :smile:

Je hoort snel weer van mij

2 Likes

@Winkey dank je wel voor deze geweldige kaart
Ik ga terug schrijven

1 Like

@yoga , bedankt voor de aanvulling op mijn paraplu collectie. Mooi lijnenspel!
Ik schrijf je weer.

@Jess18877 dank je wel voor deze mooie Royal kaart.
Wat heb je een geluk gehad met het weer.
Ik ga weer terug schrijven

@elena_gloverr
Dank je wel Elena voor deze Blue Cat WT met prachtige postzegels. En sticker van je mooie black beauty.

2 Likes

Dankjewel @Winkey voor de eekhoorn kaart.
Hij is er heel blij mee!

1 Like

@meidans , bedankt dat je ook nog een vlinder kaart hebt mee gestuurd. Lekker veel te lezen zo :blush:
Natuurlijk is het zonde om zo’n kaart bij het oud papier te gooien, blij dat je dat niet gedaan hebt.

1 Like

@Marleen1979 en @meidans dank jullie wel voor jullie mooie kaarten



2 Likes

@Annerie
Dank je wel Annerie voor deze mooie meetingkaart, was dat jullie locatie?

@meidans
Dank je Maria, dat je aan me gedacht hebt. Wat een leuke boogschutter kaarten en ook zo mooi versierd en beschreven aan de achterkant. Ik ga haar ook even bedanken.


1 Like

TAG β€œwat staat er op mijn kaart?”

Dank je wel voor de kleurrijke kaart @piavano !

Ik heb eigenlijk altijd een fotocamera mee op pad. Mijn kinderen noemen me weleens β€œMamarazzi”!

1 Like

@Kathleen1963 bedankt voor deze leuke kaart voor mijn verpleegster collectie!

Lieve @mar127 bedankt voor je zonnige meetingkaartje :sunflower:
Heb je een leuke meeting gehad? In ieder geval wel goed weer :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Iets te warm wat mij betreft, maar erg gezellig. Leuk clubje mensen bij elkaar

1 Like

Heb je mijn kaart niet gekregen?

deze kaart heb ik je niet voor de maand september gestuurd, die moet nog komen. Dit was een RAS kaartje :blush:

1 Like

Post is erg rommelig hier. Hij hangt vandaag in de PostNL app, maar het is afwachten of je kaart vandaag of morgen bezorgd wordt, kan ook pas dinsdag zijn.

Lieve Mar @mar127 :sparkling_heart: dank je wel voor de leuke meetingkaart uit Nazomer Meetup Weesp :gift_heart::maple_leaf::fallen_leaf:

1 Like

@mar127 , wat leuk dat je me een meeting kaart hebt gestuurd, bedankt. Veel bekende namen!

1 Like

@Winkey, dank je wel voor deze schattige vintagekaart.
Volgens mij van origine Frans, ook al staat er een adres van Stockholm op de kaart van de uitgever. Ik heb antieke kaarten die op deze katjes lijken, illustrator onbekend. Blij mee.


@helmamartens
Leuke kaart Helma van een hondevriendin en een kattevriendin (met Ingrid kattenkaartjes gewisseld, maar dat weet je w.s. wel). Hebben jullie een leuke dag gehad. Utrecht heeft leuke kaartenwinkels en een hele lekkere patisserie.

@MailboxIngrid
Dank je wel Ingrid voor je mooie ballerina, jammer dat je niet kon komen op de meeting. Volgende meeting staat alweer uit in Amsterdam, maar was snel vol, wat ik geleerd heb van deze eerste meeting, dat er veel wisselingen zijn en daardoor de hele wachtlijst kon doorschuiven. En in Amsterdam kan ik nog wel uitbreiden, maar dat zal ik in november doen.

2 Likes

@mar127 Dankjewel voor de meetup-kaart van jouw Nazomer meetup. Ik vond het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn! Volgende keer hoop ik ook van de partij te kunnen zijn. :blush: #RAS