"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

lieve @helmamartens dank je wel voor je bijzondere Ila kaartje van de meeting in Eindhoven.
Wat heerlijk zo dichtbij huis.
Bekende namen allemaal :wink:

1 Like

@Deeske1974 wat een gezellig kaartje uit “Snits”, dank je wel! Grappige details op de achterzijde van de kaart.

Dit is geen RAS kaart maar gewoon een kaart die ik je persoonlijk stuur.
Stuur nooit RAS kaarten

@HealingSteps wat een geweldige kaart is dit. Ik ben er heel blij mee :heart::heart_eyes: dankjewel!

1 Like

Dankjewel @HealingSteps ook voor deze mooie RAS kaart :smiling_face_with_three_hearts:
Wat gezellig om samen op pad te gaan en het Anne Frank huis te bezoeken :two_hearts:

1 Like

Dankjewel @AsterArt voor je mooie kaart voor mijn zoon Koen

De volgende die getagt mag worden is @AsterArt

Tag en stuur een leuke kaart.

1 Like

Lieve @piavano bedankt voor deze mooie meetingkaart! Ik hou wel van de aerial view cards :kissing_heart:

1 Like

Dankjewel lieve @mar127 voor deze mooie meetingkaart! :kissing_heart:
Was het gezellig geweest? Ik ben nog nooit in Enschede geweest.

@helmamartens
Ik was ook nog nooit in Enschede geweest. Het was me te warm om echt de stad door te lopen, maar we zaten op een heel leuk plein met een kerkje met allemaal horeca eromheen, gezellig en vlakbij het station en bij Duitsland (7km). Er waren ook Duitse PC-sers bij.

1 Like

@piavano

Dank je wel Pia voor de mooie Dordrecht in vogelvlucht meetingkaart.
Ergens links van de kerk heeft mijn overgrootvader gewoond, zo’n 100 jaar geleden.
Maakt de kaart extra leuk voor me.

1 Like

Dank je wel @mar127 voor je gezellige meeting kaartje vanuit Enschede (met gezellige groet van @soundstorm :blush:) . Dat moet een hele reis geweest zijn voor je.
Ik heb een paar jaar geleden een officiële PC meeting in “Dordt” georganiseerd, misschien moet ik dat volgend jaar maar weer eens doen als jouw roots daar liggen.

2 Likes

Ik meld me op voorhand aan😁

1 Like

Dankjewel lieve @piavano voor deze prachtige kaart :heart_eyes: Enne, heel graag gedaan :kissing_heart:

1 Like

Dank je wel @mar127 voor de leuke meetingkaart!! Ben er heel blij mee!!

@mar127 bedankt voor de mooie meetingcard van enschede

Lieve Mar :sparkling_heart: @mar127 :sparkling_heart: dank je wel voor de leuke meetingkaart uit Enschede :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::tulip:

Bedankt @mar127 voor de meetingkaart, wat leuk dat je aan me dacht ( op onze trouwdag nog wel :blush:j

1 Like

@piavano , wat een verrassing, een kaart uit Dordrecht. bedankt! Mike-bryan onze zoon woont vlakbij, in Zwijndrecht. Leuk zo’n kleine meeting, daar hou ik van :blush:

1 Like

Dankjewel lieve Mar :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::tulip: voor zo mooie extra kaartje :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Sneak peek :wink::yum::


Alleen maar katten hier :yum::grin:

2 Likes

Wat zou ik graag daartussen snuffelen. :smile_cat:

1 Like