"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Dank je wel lieve @winkey voor deze twee prachtige RAS kaarten van een lief egeltje van de hand van Irina Glushcenko en een merel (eindelijk weer eens een mooie merel in de post :heart_eyes:).
Wij zijn gaan wandelen met Koningsdag, lekker de natuur in. Ik heb dat net als jouw J., ik ontvlucht de drukte graag.
Ik hoop dat je een fijne dag had gisteren.


graag gestuurd @mar127, ik zie dat de kaart het zwaar heeft gehad…
De meeting was bij iemand thuis, iedereen had iets gemaakt (of gekocht) en dat meegenomen. Het was erg gezellig en lekker!

1 Like

Dank je wel @Winkey voor de schattige caviakaart :smiling_face_with_three_hearts:

Inderdaad jeugdsentiment @Winkey :wink:
Bedankt voor deze leuke Maus kaart :heart_eyes:

@Winkey
En dank Monique voor je leuke/ grappige en lieve extra kaartjes.
Ben nieuwsgierig hoe je sokkenmachine eruit ziet. Ik wist niet dat dat bestond. Kende alleen de breimachine.


1 Like

Dankjewel @Franciska voor deze prachtige kaart :heart_eyes: die is echt heel mooi!

1 Like

Dankjewel @Winkey voor de tapir kaart


Koen kwam erachter dat hij eigenlijk niks over tapirs wist, we kregen een leuk gesprek dankzij jouw kaart.
Bedankt!

1 Like

@HealingSteps,
Dank je wel weer voor een gezellige envelop met een leuke extra kaart van Katja Saario, en thee.
Ik deed met onze jongste ook van die kinder meditaties. Leuk als ze zo open staan voor dat soort dingen.
Momenteel aas ik op het boek “ Sam en het niet leuke geheim” helaas al uitverkocht maar dat komt goed.
Lijkt me een must have book met jonge kinderen (of Zoals bij mij, voor onze jeugd afdeling).

1 Like

@meidans,
Jeetje Maria, wat een volle envelop! Leuke kaarten!
Bedankt voor je verjaardagswensen. Het was een zonnige dag.
De dierentuinen waar je over schrijft ken ik niet.
De kroning heb ik niet gekeken, de foto die ik zag vond ik een beetje… laat ik me daar maar niet over uitlaten.


1 Like

@helmamartens , bedankt voor de extra kaart. Peter werkt ook altijd met de feestdagen. Hemelvaartsdag valt op onze vrije dag. Ik hoop rond pinksterweekend een extra vrije dag te nemen zodat ik lekker een paar dagen achter elkaar vrij ben.

1 Like

Dank je wel @helmamartens voor de schattige Jetoy kaart! :heart: En erg toffe tarot stickers heb je gebruikt.
Ik ben ook af en toe de kluts kwijt met de dagen hoor, al helemaal met de feestdagen. Met hemelvaart ben ik wel vrij, maar dat vind ik juist prettig, ik ben de laatste tijd zo druk met van alles dat ik soms het idee heb dat ik nergens tijd voor heb.

1 Like

Bedankt voor de tip die ga ik noteren :+1::smile:

Ik heb nog een prachtige RAS kaart van @Franciska gekregen die ik volgens mij nog niet gemeld had :sweat_smile: Waarschijnlijk enthousiast op mijn rekje gehangen en niet meer aan gedacht maar superblij mee :heart:
Dankjewel Franciska :gift_heart:

1 Like

Wat ben ik weer ontzettend verwend met heel veel lieve, mooie en leuke RAS kaarten.
@HealingSteps
Mijn sterrenbeeld als land kaart :wink:. Gras is nog niet makkelijk om mooi gelijkmatig te zaaien. :joy: onderhoud ketel, hier net zo hoor! Bedankt voor de thee en de tags.
@Annerie , klopt, de Zaanse schans is niet-ver bij ons vandaan. Mijn man heeft daar ook veel mooie foto’s gemaakt.
@yoga. Wow, lekkere volle envelop Nanda. Een lekkere diversiteit aan kaarten :smiling_face_with_three_hearts:
Genoeg om over terug te schrijven. Praten en schrijven, dat zijn nou net 2 dingen die inderdaad lastig samen gaan. Hoe was je voorstelling? Wij zijn afgelopen dinsdag naar Depeche Mode geweest in Ziggo Dome. Heerlijk!





2 Likes

Dank je wel allemaal voor de leuke meetingkaarten, zelfs 2 uit Schiermonnikoog. Staat op mijn verlanglijstje aan meetings
Zaanse Schans moest ik helaas afzeggen, maar hoop volgend jaar erbij te zijn en Haarlem sowieso een leuke stad.
Dank je @LiveLaughLoveLeafs, @Annerie (2x) en @helmamartens



3 Likes

Dankjewel @blijdatikschrijf voor deze mooie meetingkaart :heart_eyes:
Het is daar mooi hè?!

1 Like

Lieve @helmamartens dank je wel voor deze superleuke verjaardagskaart en felicitatie. Wat een leuke bijpassende tapejes ook. Je bent er vroeg bij :wink: (weekje te vroeg), maar ik zet de kaart alvast neer op de piano. Hij is zo leuk. :hugs:

Ik had gehoopt dat je hem op je verjaardag open zou maken :face_with_peeking_eye: vandaar de sticker verjaardagspost :rofl::rofl::rofl:
Maar graag gedaan :kissing_heart:

1 Like

Lieve @EllisAndersen (links) en @piavano (rechts): bedankt voor de kaartjes voor mijn dochter. :pray:

1 Like

@HealingSteps
Joyce wat een verwennerij. Tuurlijk mogen meerdere kaarten in een envelop, ook met verschillende RR’s. Ik reageer op de inhoud via de kaartjes. Maar je kaarten zijn weer spot on. Prachtige Main Coon, lijkt op Pippi. En bij de tweede kaart ook weer zo goed gevonden.


1 Like