"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Graag gedaan! Ja het was erg gezellig.

@helmamartens
Dank je we Helma oor dit meetingkaarten. Het is een sfeervol plaatje maar ziet er meer Amsterdams dan Utrechts uit :smile:.
Ondanks dat je niet gegaan bent, wel een fijn weekend gehad?

1 Like

Bedankt @mar127 voor het mooie meetingkaartje. En wat een mooie postzegel :heart_eyes:

1 Like

En ook aan mij heb je gedacht, dank je wel lieve @mar127 voor een leuke meetingkaart met een unieke postzegel :wink:
Dat bootje op de achterzijde is een leuk detail.

1 Like

Dank je wel lieve Mar @mar127 :kissing_heart::sparkling_heart: voor je kaartje van meeting in Volendam :


en zo leuke “Kattje in vishandel” postzegel :heart_eyes_cat::gift_heart:

Ik kan niet wachten tot 1 juni - Dragon boat festival meet-up - in Amsterdam :dancer::upside_down_face:

1 Like

@mar127
Wat een leuke verrassing dat ik ook zo’n mooie meeting kaart heb ontvangen. Lief dat je aan me dacht.
En wat een geweldige postzegel, te leuk gewoon.
De smaak van het organiseren te pakken?

1 Like

Hier sluit ik me helemaal bij aan @mar127 . Ik mocht van jou dezelfde kaart ontvangen.Helaas zat fe poststempel niet alleen op de mooie en grappige postzegel maar ook over een deel van jouw geschreven tekst. Maar ik begrijp dat jullie het leuk hebben gehad.

1 Like

En warm met de verkleedpartij😂. Tot zaterdag.

1 Like

Dank je @LeonieNL voor de extra kaart bij NWKA RR362 Een mooie witte knobbelzwaan voor mijn vogelcollectie. Ik ben er heel blij mee. Hoe was het bij logopedie? Wij vonden het altijd wel heel gezellig toen mijn kleinzoon erheen moest. Ik heb de schriftjes van toen bewaard.

:pray: @yoga , wat een verwennerij kwam er door de brievenbus. Dat kon ik heel goed gebruiken. Ik zat helemaal doorheen. Je hebt wel van die dagen die gewoon al meteen met tegenslag beginnen.
Het kwam dus op het juiste moment.
Ik schrijf je weer.


Dank je wel lieve Joyce @HealingSteps :gift_heart::kissing_heart: voor zo mooie kaartje van meeting in Volendam

1 Like

@meidans , wat een verwennerij. Super lief dat je me deze stuurde.
Ik ben wel benieuwd welke winkel dat is in Amsterdam.
Wist je dat ik voor een antroposofische stichting werk?

@winkey Het is de Zaailing, nog tot 29 juni open, en nee, ik wist niet dat jij voor een antroposofische stichting werkt

Dank je wel @pareltje voor je leuke kaart voor “wat staat er op mijn kaart?”. Leuk om weer eens werk van Rie Cramer tegen te komen.
Voor mij helaas ook niet veel meetings meer, hoor. Straks met de studie ook bijna geen vrije zaterdagen meer :frowning:

@elena_gloverr Dankjewel voor jouw mooie verrassing in mijn brievenbus! :pray::smiling_face_with_three_hearts: je ziet me in Brugge hoor, ik kijk er nu al naar uit :smile::gift_heart:

3 Likes

Wat is ie leuk @mar127 ! Wauw hoor :heart_eyes: ik ben er superblij mee, heel erg bedankt :smiling_face_with_three_hearts::pray:

2 Likes

Dankjewel voor de leuke meetingkaart @mar127

2 Likes

@Jess18877 dank je wel voor je kaart. Ik schrijf je terug

Dank je wel @mar127 voor je meetingkaartje van het Dragon Boat Festival. Zo lief dat je dit elke keer doet. :kissing_heart: Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

1 Like

@mar127 bedankt voor je leuke meetingkaart

1 Like