"Dank je wel" - ๐Ÿ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

Dank je wel @Franciska voor deze prachtige kaart. :heart_eyes:

Weer een aanvulling voor mijn collectie m.b.t. dit thema. :wink:

1 Like

Maand Round Robin
Dank je Wel @Winkey voor de prachtige extra kaarten bij april
Een zoete engelkaart en een kaart van de world van Peter Rabit.
Super bedankt voor deze mooie kaarten.


Dankjewel lieve @mar127 voor de mooie meetingkaart :heart_eyes: en de mooie postzegel :heart_eyes:
Leuk een dagje buitenland :wink:
Heel lief dat je weer aan me gedacht hebt :gift_heart:

Dankjewel lieve @mar127 voor de leuke kaart! Met een bijzondere postzegel, gaaf :star_struck:

Dankjewel @Pabalie voor deze prachtige meeting kaart, en wat een leuke bijzondere postzegel ook :star_struck:

@meidans , dank je wel voor deze meeting kaart

1 Like

Wat een verrassing @meidans , wat leuk dat je in Duisburg naar een meeting bent geweest.
Heel erg bedankt voor je kaart!

1 Like

@piavano, wat een gezellig verjaardagskaartje
. Dank je wel! (Hij was keurig op tijd hoor)

1 Like

@epd Dankjewel voor je lieve kaartje, het was echt een leuke verrassing om deze te vinden in de brievenbus.

1 Like

Er zijn veel Meetings geweest in april.

Dank je wel @mar127 voor jouw meetingkasrten van Apenheul en Antwerpen.
En ook @soundstorm bedankt voor de kaarten uit Antwerpen en Schiermonnikoog.
En tot slot @annerie bedankt voor jouw kaart uit Sneek.

Ik hoop dat jullie leuke dagen hadden met fijne ontmoetingen en gesprekken.
Ik reageer nog persoonlijk op ieder van jullie.





2 Likes

Dank je wel @mar127 voor je kaartje van de meeting in Antwerpen. Bekende namen en een fraaie postzegel.
Lief dat je weer aan mij gedacht hebt.

1 Like

Dank je wel @CCPOST voor je leuke kaart met mooie postzegel (Polly, toch?). Grappig dat je nu ook van mijn dorp gehoord hebt. Het is hier klein, maar fijn (maar ook wij hebben bussen; okay, een buurtbus en een schoolbus, maar toch :wink: ). Ik hoop dat je het forum verder gaat ontdekken, er zit veel leuks bij.
Lieve groeten.

1 Like

Hi Pia,
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.
Ik heb tot nu toe nog geen RR uitgeprobeerd maar misschien is het Nederlandse deel van het Forum daar ideaal voor.
Groetjes, Yudith

1 Like

Graag gedaan :blush:

1 Like

Bedankt @yoga voor je mooie verjaardagskaart.

Dank @Winkey voor deze mooie kaart. De boekhandel aan het plein in Amstelveen is mooi hรจ. Ik kom er ook graag. Waar was de verleiding groot om chocola te kopen? Van Martinez? Ik kom wellicht net iets te weinig in het centrum van Amstelveen om te weten over welke plek jij het hebt. Ik ga graag naar Gelderlandplein in Amsterdam.

1 Like

@Annerie , wat een verwennerij kwam er in de brievenbus. Dankjewel voor de leuke extra kaarten!
De WPD is dit jaar op een dinsdag. Ik wist niet dat er in Alkmaar een meeting was anders was ik zeker gegaan (als ie niet meteen vol was geweest).
Was deze georganiseerd door Wilma?
Ik schrijf je terug.


Dank je wel lieve Joyce @HealingSteps :kissing_heart: voor je kaartje van Sushi meeting in Amsterdam :


:gift_heart::gift_heart::gift_heart::hibiscus:
Ik kan niet wachten tot 1 juni - Dragon boat festival meet-up - in Amsterdam :wink::no_mouth::upside_down_face:

1 Like

Bedankt @Winkey voor de extra kaarten bij de maand RR . Een mooie Duitse oude Advertentiekaart oor voedzame jam. En voor de Disney kaart van prinses Jasmine uit de film Aladin.


1 Like

En bedankt @annerie voor de extra kaart bij de MaandRR mei voor de meetingkaart van Schiermonnikoog. Ik hoorde al dat het weer gezellig was.

1 Like

Dank je wel @sylsillie voor je kaartje van de meeting in Utrecht van afgelopen weekend.
Wat lief dat je aan mij hebt gedacht. :pray:
Ik hoop dat het een geslaagde meeting was.