"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Dankjewel lieve @mar127 voor deze meetingkaart, wat een leukerd ook :smiling_face_with_three_hearts::pray: gave postzegel ook :star_struck:

1 Like

Lieve @mar127 dankjewel voor de mooie meetingkaart :heart_eyes: en wat een mooie postzegel :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

@piavano bedankt voor de leuke extra kaart en stickers. Het is inderdaad lang geleden dat we elkaar geschreven hebben. Fijn dat we elkaar toch steeds weer even treffen. Bij egeltjes denk ik altijd even aan jou :blush:
En ja, ik heb nog steeds veel Brei/haak projecten, ook bij mooi weer :joy:

1 Like

#1 Yoga: dank je wel voor de extra kaart.


Ik hou ook van de Flower Faries kaarten, maar het is de eerste die ik zelf schrijf en niet stuur.

@anitaaa dank je wel voor je yoga kaart. Zo’n soort zwart wit kat had ik vroeger toen ik bij m’n ouders thuis woonde :wink:

1 Like

Prachtige goudwanggibbon met jong ontvangen van @Winkey voor Koen

Dank je wel @Winkey voor je extra kaartjes bij NL RR #1466. Die solitaire boom is echt prachtig.


PS de Stonehenge envelop met prachtige oude NL zegels was ook super. Bedankt!

1 Like

Dank je wel @Malibou voor je kaart met “The Barber Shop” van Edward Hopper voor “Wat staat er op mijn kaart?”. Ik kende dit schilderij niet, maar ik herken zijn stijl wel meteen. Ik hoop dat je inmiddels een kapsel hebt kunnen uitkiezen :smiling_face: Ik heb beroerd haar, dus bijna altijd een “bad hair day” :joy:

1 Like

Ik wil je bedanken voor deze prachtige kaart. Het lijkt van een Meetup te zijn, want er staan maar een paar vergardering-stempel op. Helaas ontbreekt de datum van de meetup en kan ik niet zien van wie het is. @FryskFamke, is het van jou? Je naam staat bovenaan. In ieder geval heel erg bedankt.

Hoi!

Dank voor het bericht! Deze zou heel goed van mij kunnen zijn. Dit was een meeting in Heerenveen op 9 maart jongstleden.
Mijn naam staat dan in een gekleurde pen geschreven. Alle overige namen (ongeveer 24) zijn gestempeld of gestickerd.

Hartelijke groet,

Frysk Famke/Baukje

Dan dank je wel. Moet het een officiële kaart zijn en ontbreekt het ID? Ik blijf me afvragen hoe we elkaar kennen?

Wat een leuke verrassing om deze leuke kaart voor mijn collectie te ontvangen:


Dankjewel, lieve Joyce @HealingSteps :gift_heart::gift_heart::gift_heart::tulip:
Ik ben er blij mee!

1 Like

@mar127 Super bedankt voor deze geweldige kaart met bijpassende postzegel :pray::smiling_face_with_three_hearts: ontzettend leuk weer! :gift_heart:

1 Like

Dankjewel @mar127 voor deze superleuke kaart. Lief dat je weer aan me gedacht hebt :smiling_face_with_three_hearts:
En wat een mooie postzegel :heart_eyes:

2 Likes

@AsterArt , dank je wel voor de extra kaart. Die box met lego heb ik ook. Hoe vind jij ‘m?
En domino, heb jij het gewone spel wel gespeeld met je kinderen? Nu staan die stenen meer voor de afbeelding van de kaart.
Ik wens jullie een gezellige dag. Een poppenwagen, die wilde ik vroeg ook heel graag, helaas nooit gehad. Ik was een (Barbie/Cindy) poppen meisje, dat ook graag in bomen klom :blush:.


1 Like

Dank je wel @mar127 voor je kaartje van de meeting in de Apenheul met bijpassende postzegel.
Jullie boften met het weer en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. :kissing_heart:

1 Like


Dank je wel @HealingSteps Joyce, voor dit postgerelateerde meetingkaartje. Tot gauw.

1 Like

Lieve Mar @mar127 :sparkling_heart: Dankjewel voor het leuke meetingkaartje :gift_heart::gift_heart::gift_heart::tulip:


Tot morgen in Antwerpen :yum::wink::kissing_heart:

1 Like

Dankjewel, lieve Joyce @HealingSteps :gift_heart::gift_heart::gift_heart::tulip: voor zo leuke kaartjes voor mijn collecties :sparkling_heart:




Ik ben er blij mee!

1 Like


Dank je wel Maria voor deze meeting kaart. Ik zat gisteren in het buitenland in Antwerpen. Ik vond het een erg leuke meeting. Door de rondwandeling vooraf diverse mensen gesproken en aan tafel gezeten met Elbe/ Claus. Wellicht ken je hem.