"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Wat een leuke verrassing in mijn brievenbus, en ook nog met een Francine postzegel. Dank je wel Pia.

2 Likes

Hoi @mar127 ik vond nog een paar meetingkaarten van jou die ik nog niet op Zonerama had geplaatst en waarvoor ik me dan misschien nog niet bedankt heb. Bij deze.
Bedankt voor de kaarten uit Amsterdam, Utrecht en Volendam. Ik ben er heel blij mee, vooral met jouw eigen Dragonbootkaart heb je mij superblij gemaakt.



1 Like

Dankjewel, lieve Joyce @HealingSteps :sparkling_heart: voor zo leuke kaartje :gift_heart::gift_heart::gift_heart::cherry_blossom:


Ik ben er blij mee :dancer::dancer::dancer:!

1 Like

Wat een lief meetingkaartje, dank je wel Helma.

@Winkey Wauw wat een mooie kaart kreeg ik van jou. Ja, deze hoort bij de Adventurer serie en ik ben er super blij mee :smiley: :heart:

1 Like

@Marleen1979 dank je wel voor je prachtige kaart. Ik ga terug schrijven.

Vandaag ontving ik echt een verrassing van @silvy voor haar Chainloterij met Poohkaarten, niet omdat ikzelf gewonnen had, maar omdat lieve @anitaaa mij haar winst gaf. Bedankt alle twee, ik ben heel blij met deze Pooh met regenboogkaart en alle prachtige stickers en ook mooi gedecoreerde envelop.

En niet te vergeten de leuke extra verrassing met een kaart vol basilicumzaadjes en een mooi spreukkaartje :smile:.

2 Likes

@meidans
Dank je wel Maria voor je meetingkaartje. Ik houd nu even een zomerstop en begin in september weer met jullie meeting.

Lieve @mar127 dank je wel voor je leuke meetingkaartje vanuit Cothen. :cherries: En met unieke bijpassende postzegel :heart_eyes: Wat leuk dat je “gemijnd” hebt bij de veiling. Geniet van je zomerstop! Ilse en jij zijn maar wat druk met al die meetings met leuke thema’s.

Superbedankt @meidans voor deze beide ras kaarten :pray::smiling_face_with_three_hearts: ik voel me helemaal verwend :hugs: hele leuke meetingkaart, en die zoo klinkt als heel mooi om te bezoeken. 1 van mijn dochters is een paar dagen Berlijn aan het plannen met vrienden, ik ga deze echt even aan haar aanraden!


1 Like

@Marleen1979 , :pray: voor de lieve studio draak kaart.
Wij hadden in eerste instantie ook het idee richting Kroatië te gaan dit jaa. Uiteindelijk toch weer in Frankrijk beland :blush:.

1 Like

@Winkey dank je wel voor al die mooie kaarten. En volgend jaar weer naar Hoorn? En ik ben ook wel een opde markt in Schagen geweest heeeel lang geleden, maarik vond het toen ook heel leuk.





1 Like

Lieve Maria , dank je wel voor je meetingkaart uit Hamburg. Mooi kaart, dat plekje zo midden op de rivier. Tot gauw weer in september. Avifauna wordt de eerste meeting weer na mijn zomerstop.

@AsterArt , bedankt voor de leuke extra kaarten. Wafels, ik heb een wafelijzer en een recept, alleen… ik ben bang dat ik het te lekker ga vinden en dat kan mijn taille (en heupen) echt niet aan.


Dat probleem ken ik Monique! :smile:

1 Like

Bedankt @soundstorm en @LiveLaughLoveLeafs voor jullie Meetingkaarten uit Cothen en Lemmer. Wat lief dat jullie weer aan mij gedacht hebben.
Na mijn vakantie was mijn brievenbus zó vol en ook daarna kwamen er zóveel officiële kaarten binnen, dat ik nog steeds niet klaar ben om alle kaarten te melden.


2 Likes

@meidans :pray: voor de leuke kaarten.



1 Like

Bedankt @HealingSteps voor jouw extra kaarten bij de NWKA
Lekker herfstblaadjes zoeken en verzamelen en een aanvulling voor mijn Anne Frankcollectie.
We zien elkaar heel snel.


1 Like

Dank je wel @Tiesk voor je leuke kaart.
Ik zeg, fijne klustijd en heb een goede verhuizing ga lekker op vakantie volgende week!

1 Like

Ik zie hier zoveel prachtige kaarten passeren. Maar ik heb zelf ook al zo’n leuke kaarten gekregen. Ik doe in de maand september niet mee, maar in oktober weer wel.