"Dank je wel" - πŸ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

Heel graag naar je gestuurd! Enne dank je wel :blush:

1 Like

Fijn dat je er blij mee bent! Tot morgen :smiley:

@Winkey
Ik lig ook goed op schema, maar altijd blij als het weer klaar is.
Ik ben geen koukleum, maar heb wel een paar collega’s die dat zijn en je voelt bij de ramen gewoon tocht. We hebben nog enkel glas. Zij hebben verwarmde bureau mat of heb je die al?
Dank je voor je gevulde envelop.


Lieve @mar127 dankjewel voor de mooie meetingkaart :smiling_face_with_three_hearts:
Was het gezellig geweest en heb je nog gewinkeld?

Ja, maar kort, omdat ik iets nodig had voor een komende meeting.
Maar winkelen bij IKEA is niet mijn hobby.

Lieve @mar127 veel dank voor je gezellige meetingkaartje van afgelopen zondag met prachtige postzegel. Ik hoop er in maart ook bij te zijn. Er is nu echt maandelijks een meeting :wink: Maar mijn volgende meeting is die van jou in Amsterdam :grin: Veel zin in!

1 Like

dank je wel @mar127 voor dit leuke meeting kaartje! Hoe was deze eerste Ikea meeting?

1 Like

Dankjewel lieve Joyce @HealingSteps :heartpulse: voor zo leuke meeting kaartje en dat je aan me hebt gedacht :gift_heart::gift_heart::gift_heart::hibiscus:


Tot ziens in Amsterdam ? :dancer::dancer::dancer::heartpulse:

1 Like

β€˜Op zondagochtend is het behoorlijk rustig. En toen het wat drukker werd, merk je daar eigenlijk niet zoveel van, je zit in jet eigen groepsbubbel. Maar ik werk ook op een druk kantoor, dus geluid om me heen ben ik inmiddels wel gewend. Best wel veel nieuwe mensen, die ik nog niet kende, en voor 3 of 4 hun eerste meeting.
Relaxte meeting met tijd om te praten, ik mis alleen de ober die me mijn koffie komt brengen, maar dat is een persoonlijk dingetje. Ik houd ook niet van een restaurant waar ik deels mijn eten zelf klaar moet maken of mijn eten zelf halen. Dat doe ik thuis al 7 dagen per week :grin:

Yes zeker, tot in Amsterdam :smile:

1 Like

@HealingSteps
Wat een gezellige meeting was het in Utrecht, ook al zaten we een eindje van elkaar af. Veel nieuwe gezichten ook.
Tot Gauw en dank je wel voor het kaartje.

1 Like

Graag gedaan

@Jess18877 dank je wel voor deze mooie bijde Hansje kaart. Als het schrijven weer wat beter gaat schrijf ik terug

@Winkey dank je wel voor deze leuke mooie kaarten
Schrijven gaat nog niet goed, typen wel nu. Breien ook niet, maar ik kan haken :wink:




@Annerie
Wat fijn dat je weer aan me hebt gedacht, was het een gezellig feestje?
En de kaart ziet er weer net zo gezellig uit als de voorkant, zelfs met een taartzegel. Dank je Annerie.

@blijdatikschrijf
Deze kaart zag ik al een paar keer op de facebookgroepen en is zo leuk. Mooie verrassing als de kaart in de brievenbus valt. Dank je Heleen. Het aftellen naar Amsterdam is begonnen, tot gauw.

1 Like

@yoga , ik mag dan misschien meer een honden mens zijn, maar deze katten kaart is super leuk, dank je wel. En dan ook nog een heerlijke T.s kaart. Wat een verwennerij in de brievenbus.
Ik schrijf je weer terug.


Dank je wel @Winkey voor je prachtige verjaardagskaart :gift_heart: wat lief dat je eraan gedacht hebt :smiley:

1 Like

Hij is mooi op tijd :blush:

Superlief dat je aan mij dacht lieve @piavano !
En ook alle andere onbekende en bekende POSTCROSSING meeting deelnemers, die deze kaart hebben ondertekend. :tulip:

Ik heb me ook opgegeven voor een meeting hier in Friesland en ben echt benieuwd hoe het is!

1 Like

Extra kaarten bij de maandRR ontving ik van:
@Marleen1979 een leuke Nijntje kaart. Ach arme Nijntje is nu haar ballon kwijt. Ja in kringloopwinkels kun je vaak leuke kaarten scoren.
En bedankt ook voor de prachtige envelop.

@Winkey jij ook bedankr voor de extra kaarten: een mooie aanvulling voor mijn Jan, Jans en de kinderen. Verjaardagskaarten kunnen toch het hele jaar :wink:
En het hart in de boom is ook heel mooi, al had ik die afbeelding al eerder ontvangen. Geeft niet, op die van jou staat een Valentijnsgroet en die ontvang ik niet zo vaak :heart:

Fijne Valentijn allemaal.



2 Likes

@Marleen1979 , bedankt voor de leuke Dik Bruna kaart.
Onze verbouwing is klaar, nog wat kleine afrondingen (zoals de plinten, aftimmeren afzuigkap).
Nu wil ik op de voor zolder nog de boel aanpakken. Maar voorlopig even niet. O ja, de trap :crazy_face:.
Maar aangezien ik momenteel totaal verknocht ben aan het breien, gaat dit niet heel binnenkort gebeuren. Eerst weer echt totaal op krachten zijn en dan rustig aan. Ik klus het best met mijn jongste zoon, we snappen elkaars logica en vinden klussen ook allebei leuk.

1 Like