"Dank je wel" - ๐Ÿ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

Ik ontving vandaag mijn eerste Meetingkaart :love_letter:
Dank je wel, dat je aan mij hebt gedacht @piavano!
Er staan nog veel voor mij onbekende โ€œnamenโ€ op de kaart. Ook aan jullie dank je wel voor het tekenen. Hopelijk treffen we elkaar eens via het forum of ooit bij een meeting. Lijkt me zeker leuk om in 2024 eens mee te mogen maken.

FIJNE FEESTDAGEN :christmas_tree: :santa: :snowman:

1 Like

@Winkey dank je wel voor je extra kaartjes bij de grote Kerstronde, ik ben blij met deze verwennerij.
Ik ben nog steeds niet bij met de serie โ€œOutlanderโ€โ€ฆ :roll_eyes:
Nogmaals fijne Kerstdagen gewenst.


1 Like

@Marleen1979 dank jewel voor je prachtige kaarten. Ikhad ze allemaal nog niet hoor. Gewoon voortaan niet meer kijken zou ik zeggen. :wink:



2 Likes

Dankjewel @Winkey voor de 2 kaarten uit de wild card box :smiling_face_with_three_hearts: er zitten hele mooie kaarten in!


1 Like

Bedankt @anon48574918 voor de extra kaart. Ik ben ook blij dat deze periode achter ons ligt. Al zullen we er regelmatig aan herinnerd worden in films en series. Hopelijk gaat er nog heel decennia overheen voor we weer een pandemie moeten overwinnen.

@Annerie
Dank je wel voor deze onverwachte meetingkaart. Ik had โ€˜m al een paar keer langs zien komen. Hij is erg leuk.
Ik ben nog net op tijd om je een gezellig oud en een vrolijk, gezond nieuwjaar te wensen met een volle brievenbus en gezellige meetings. Tot gauw ergens in het land.

1 Like

Dank je wel @anon48574918 voor deze extra kaart en mooie toevoeging aan mijn egeltjesverzameling. Door de verregende weekenden al sinds november geen lange Geocache routes kunnen lopen, maar als mijn man zich vanmiddag goed genoeg voelt (geveld door een flinke griep deze week), dan hoop ik nog even met hem een rondje te lopen in de buurt van Den Bosch. Als je nog leuke geocache-tips hebt, dan hoor ik het graag.

1 Like

Dank je wel lieve @helmamartens voor je WPD kaartje. Klinkt gezellig zoโ€™n Dickens markt, leuk dat je kinderen zoโ€™n evenement ook kunnen waarderen. Jammer dat de markt kleiner is geworden, maar hopelijk blijft de sfeer goed.

1 Like

Dank je wel, lieve @helmamartens voor dit leuke WPD kaartje. Je kaartje heeft er twee weken over gedaan, maar gelukkig heb ik 'm toch mogen ontvangen. Leuke washitape met die hondjes. Je boft niet met het weer deze week, ik denk dat L. maar kleine wandelingen wil maken zo. Je drinkt melk en anijs, oef, dat is lang geleden dat ik dat heb gedronken. Ik denk meteen aan logeren bij mijn oma :wink:

1 Like

@yoga , wat een verwennerij die extra kaarten.
Leuk dat je de illustrator heb ontmoet.
Ik schrijf je weer terug.


WAT STAAT ER OP MIJN KAART?

Ik heb gisteren alsnog deze kaart met kastanje van @Pareltje mogen ontvangen.

Dank je wel Ans voor de lekker volgeschreven kaart. Ik wens je ook gezondheid na wat pech eind 2023 voor dit nieuwe jaar!
Veel plezier met POSTCROSSING in 2024!

1 Like

Dank je wel @Binkestein84 voor je mooie kaartje (โ€œWat staat er op mijn kaart?โ€). Jammer dat Cardcetera er niet meer is, deze voormalige online winkel had leuke kaartjes.
En ik ben ook nog steeds van de papieren boeken. Lang leve de bibliotheek, mini-biebs en boekenwinkels! Als ik ooit nog een geschikt kastje vind, dan wil ik heel graag een mini-bieb in de tuin. De boeken heb ik al :wink:

2 Likes

@Marleen1979 , :pray: voor de leuke Dick Bruna kaart.
Helaas heb ik mijn kaarten naar jou al beschreven.
Gefeliciteerd dat je zoon zijn zwemdiploma heeft gehaald. Ik hoop er volgende maand aan te denken om je hierover te schrijven.

1 Like

@Jess18877 dank je wel voor deze mooie kaart

1 Like

@Marleen1979 dank je wel voor deze mooie kaarten. Ik schrijf je terug


1 Like

@Mamiielariie bedankt voor je kerstkaart!

1 Like

Dank @Winkey voor de mooie kaarten


@mar127 wat een verwennerij! Heerlijke kaarten. In december zijn vele ziek geworden, ook ik ben door de coronagriep gevloerd geweest, en flink ook.
De heftigste periode is nu wel voorbij. Ook weer gehad. Nu moeten we ons weer op de begroting van komend jaar storten (er kijken wie er allemaal overgestapt zijn naar een andere zorgverzekeraar).
Heel erg bedankt voor de mooie kaarten.


1 Like

@Annerie
Dank je wel voor mijn eerste meetingkaarten van dit jaar. Wat heb je weer veel aandacht besteed aan de achterkant, ziet er gezellig uit.


@elena_gloverr
Ik denk dat dit kaartje een poosje onderweg is geweest, ik neem de Kerstgroeten vast in ontvangst voor 2024 :smile: Dank je wel dat je aan me hebt gedacht. Tot gauw in Amsterdam

@HealingSteps
Dit is zeker een verassing Joyce. En een hele mooie ook, een zwarte โ€œcroonerโ€ Main Coon. Wat lief van je.
Tot morgen in Utrecht.

3 Likes

@Winkey
Bedankt voor de extra kaarten die je mij stuurde. Ik ben er erg blij mee, want ze passen allemaal bij mijn verzameling :star_struck: