"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@HealingSteps bedankt voor weer een heerlijke volle enveloppe.
Wat een verwennerij. Erg lief weer van je.
De adventure kat had ik nog niet, super! Wat een creatieve meetingkaart zeg. Ik wil ook weer eens naar een meeting in 2024.
Ik moet mijn kaarten nog gaan schrijven, ik heb het gewoon te druk met andere hobby’s. Ik ben nog wat cadeautjes aan het breien en wil graag een rode Kerst trui voor mezelf maken …. Tijd! Structureel te weinig van :blush:


1 Like

Dankjewel lieve @mar127 voor deze leuke Delden meetingkaart :gift_heart::gift_heart::gift_heart:

1 Like

Dankjewel @Jess18877 voor de mooie kaart, en de thee, superlief en onverwacht, blij mee :pray::purple_heart:

1 Like

TAG en stuur een leuke kaart

Ik heb deze grappige kaart van @Eclair1998 vandaag mogen ontvangen. Dank je wel! Deze kaart is zeker mijn smaak :love_letter:

1 Like

Hoi @mar127 door familieomstandigheden een beetje late reactie, maar ontzettend bedankt voor deze leuke meetingkaart, fijne frisse kleuren.

1 Like

Dank @Winkey voor de verjaardagswensen

1 Like

@meidans
Dank je wel Maria, voor je meetingkaart. Er staat zowaar een naam op die ik ken. Prisha, ontmoet in Enschede. En wellicht ook een beetje sneeuw gehad.

1 Like

Ja in Münster een beetje en in Hamburg héél veel.

Dankjewel @Winkey voor de prachtige extra kaart en de thee en stickers :smiling_face_with_three_hearts: lief!!

1 Like

Wat een mooie kerstkaart :heart_eyes: die zie je niet veel meer. Heel erg bedankt @Winkey :smiling_face_with_three_hearts:
Voor jou ook hele fijne feestdagen! :evergreen_tree::fireworks:

1 Like

@Winkey dank je wel voor je leuke kaarten en extra’s Genieten weer!



1 Like

Bedankt @mar127 voor jouw kaart van de meeting in Delden. Die kwam de 8e aan, maar ik ben vanavond pas thuisgekomen. Ik hoop dat je een leuke tijd had.

Hartelijk bedankt lieve Joyce @HealingSteps :heart_eyes_cat::heartpulse:



voor zo leuke Delden meetingkaart, Garmashova kaart en alle extraatjes :gift_heart::gift_heart::gift_heart::kissing_heart::hibiscus:

1 Like

Wat een verwennerij @Marleen1979 bedankt voor je leuke kaarten. Bij ons heeft de boom 1 dag kaal gestaan, daarna 3 of 4 dagen met alleen lichtjes en daarna kwam eindelijk de versiering in de boom. Ach ja, zo gaat dat soms.
We gaan zeker afspreken!


1 Like

Lieve @Winkey Volgens mij kwam de bovenste kaart van mij, of zijn deze heel toevallig ook in Nederland verkrijgbaar?

Bedankt voor de 2 extra kaarten bij de maandRR, ik heb je ook een PM gestuurd.


@Marleen1979 Bedankt voor de extra nostalgische kaart van Winney the Pooh bij de maand RR van december.

2 Likes

En nog een extra kaart kwam mee met de post van de maand RR.
Dank je wel @AsterArt voor jouw mooie herderkaart van Daniela Drescher. Grappig, ik kende deze kunstenares nog niet en kreeg nu 2 kaarten op dezelfde dag van haar.

2 Likes

@piavano
Lieve Pia, dank je wel voor dit lieve kerstkaarten kaartje.
Ik vond het jammer dat ik niet kon komen om het jaar af te sluiten met deze laatste meeting met jou en Helma. Hopelijk tot gauw in het nieuwe jaar. Sowieso in Amsterdam en wellicht later nog op een meeting van jouw hand?
Fijne feestdagen.

2 Likes

Dankjewel @piavano voor de gezellige meeting kaart in een leuke stad. Ik zie bekende namen.
Ondanks de “vreemde” kerst dit jaar hoop ik dat jullie het toch fijn gaan hebben samen.

1 Like

Dankjewel @vogelwikje voor deze superleuke kaart! We gaan de 1e kerst naar familie en de 2e lekker niks :grinning: Jij ook hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2024 gewenst :gift_heart::partying_face:

1 Like

@blijdatikschrijf
Heleen, dank je wel, voor dit o zo schattig meetingkaarten.
Hele fijne Feestdagen en hopelijk tot snel in het nieuwe jaar.

1 Like