"Dank je wel" - πŸ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

@Carolien25 Dankjewel voor deze onwijs leuke meetingkaart :pray::smiling_face_with_three_hearts: Blij mee!

2 Likes

@Carolien25
Wat lief dat je aan me gedacht hebt.
Wat een heerlijk zoet en sprookjesachtig kaartje.
Dank je Carolien.

2 Likes

Dank je wel lieve Helen @LiveLaughLoveLeafs :heartpulse::kissing_heart: voor zo leuke kaartje vanaf de meeting :dancer:! Heel blij mee :dancer::gift_heart::gift_heart::gift_heart::hibiscus:

1 Like

Dank je wel @piavano voor je prachtige kaart! :gift_heart: wat lief dat je eraan gedacht hebt!
Hij werd gister mooi op tijd op mijn verjaardag bezorgd :smiley:

1 Like

Dank @Annerie voor deze geweldige Valentijn meeting kaart. Wat leuk om nog bekende namen te lezen. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt.

1 Like

Ook jij @yoga ging naar een Valentijn meeting. Wat een prachtig kaart dank je wel
Was het gezellig?

Dank @Winkey voor jouw RAS kaarten. Mooi servies inderdaad gebruiken!


1 Like

Hier wordt ik zo blij van @LiveLaughLoveLeafs ! Wat een leuke kaart, dankjewel :hugs: en die chai latte is je gegund :sparkling_heart:

2 Likes

@Winkey dank je wel voor je geweldige kaarten



1 Like

@Marleen1979 dank je wel voor je Royal kaarten en die speciale van de kroning van Charles :heart:




2 Likes

Bedankt aan @HealingSteps die mij een extra kaartje stuurde namens winnaar van de maand. Ik ben heel blij met deze Jip en Janneke kaart! Ik geniet ook heel erg van de washi tape op de achterkant! Bedankt!

2 Likes

@yoga , wat heb je me weer verwend! Anita Jeram, ik ben dol op haar illustraties. En zo’n kleine meeting is precies waar ik van hou :slight_smile:
Ik schrijf je weer terug.


@AsterArt dank je wel voor deze mooie dans kaart. Ik heb genoeg om terug te schrijven volgende maand

1 Like

@Winkey dankjewel voor mijn aller eerste RAS kaart <3 Ik ben het echt helemaal eens met de boodschap van de kat.

1 Like

Lieve Mar, wat lief dat je een meetingkaartje hebt gestuurd :smiling_face_with_three_hearts:
Dankjewel voor het mooie kaartje :heart_eyes:

Lieve @Winkey bedankt voor de prachtige tulpen. Ik vind de kleuren echt fantastisch! Superbedankt!
En voor de prachtige leguaan voor Koen


1 Like


Dank je wel @Pareltje voor je enige kaart van de poezenboot in Amsterdam (β€œWat staat er op mijn kaart?”). Echt heel leuk.
Het was inderdaad gezellig om je weer te zien en te spreken op de meeting. Het kan weer even duren voordat we elkaar weer treffen bij een meeting, maar ik stuur je in ieder geval een kaartje van mijn volgend meeting.
P.S. leuk stickertje :wink: :octopus:

1 Like

Hoi @mar127 super bedankt voor je meeting kaartje vanuit Utrecht. Ik hoop dat je terug kunt kijken op een geslaagde meetup (ondanks het … weer). Ik was op 10 minuten lopen bij jullie vandaan, maar kon vanwege de vakantie van mijn directe collega echt geen vrij krijgen die week. Gelukkig komt de Easter Dice Meeting er gauw aan. Trouwens, leuke postzegel, met een bijzondere stempel erop dit keer.

1 Like

Jammer van het weer, maar we hadden dit keer geen buitenactiviteit, zoals in Amsterdam. Dus we zaten heerlijk in de serre bij De Winkel van Sinkel. Het was erg gezellig. En inderdaad tot gauw in Weesp, maar ik geloof dat we elkaar volgende week al zien.

1 Like

Dank je wel lieve @WilmaT en @sylsillie voor de Leap Day meetup kaart vanuit Amsterdam met bijpassende zegel en poststempel natuurlijk. Ik hoop dat het een gezellige meeting was. Over 4 jaar probeer ik erbij te zijn, hoor :wink:
Zal ik jullie een kaartje van de meeting in Utrecht van 10 maart sturen? :blush:

1 Like