"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Fijn dat je hem leuk vind! Het is spray :smile:

Ook van mij dankjewel @mar127 superleuk!

@yoga , bedankt voor de derde kaart in de reeks. Die collages zien er altijd moeiteloos uit maar als ik het probeer ben ik eigenlijk nooit tevreden. Misschieten die kaarten maar eens als inspiratie gebruiken.

@winkey ontzettend bedankt voor je overvolle envelop bij NL RR #1423. Ik krijg meteen zin om te wandelen als ik dat vlonderpad zie, maar het zal nog wel even duren voordat we weer een lange wandeling gaan maken. Die lampionnetjes hebben wij ook jaren geleden in de tuin gehad, maar het woekerde nogal flink, zijn wel heel leuk voor een herfststukje. Bijna 1 december dan kun je met goed fatsoen de boom neerzetten, al zie ik al genoeg “kerst” om mij heen.
En door de Billy Elliot kaart heb ik al sinds gisteren “Town Called Malice” in mijn hoofd :joy: en zie ik die kleine Jamie Bell in de film door de straten rennen.
Bedankt Monique! :wink:



@Winkey dank je wel voor deze leuke extra kaarten. En toch is een die Mary Poppins kaart ook leuk en uniek :wink:. Ik heb mn de hele boekenserie weer teruggevonden in de dozen en op de plank gezet. Al het potje tijd en rust opengaat ga ik ze weer lezen.
En de sneeuwpop met roodborstjes zo leuk!


1 Like

:heart_eyes: @piavano, dank je wel voor de prachtige verrassing in de envelop voor groep # 1422 - NL RR. :uk: :crown:

1 Like

@piavano
Dank je Pia voor je leuke kaart hij lag ook precies op 28-11 in de brievenbus. Wat een schattig kaartje. Ik vier zelden mijn verjaardag, ik heb ook gewoon gewerkt. Maar Sinterklaas kwam even langs om te feliciteren en op de foto te gaan. Ik hoefde gelukkig niet op schoot :joy:

2 Likes

Dank je wel @Franciska voor je extra en mooie kaart gisteren. Wat leuk dat je nog steeds cavia’s hebt. Toch wel gezellig van die kleine, knuffelige dieren in huis.
Ik hoop dat jullie een gezellige reünie hadden afgelopen weekend, goed teken dat iedereen zou komen.

1 Like

Lieve @Franciska, bedankt voor deze prachtige RAS kaart.
Wat een toepasselijke titel m.b.t. de rode klaprozen. :heart_eyes: :four_leaf_clover:

2 Likes

Bedankt @piavano voor de bijzondere IGP kaart.
Kerst valt inderdaad gunstig. En nee, ik ben niet vrij rond de feestdagen (iets te druk).

1 Like


Dankjewel @Winkey voor deze mooie extra kaarten plus de thee! Veel plezier met breien :smile: de stickers heb ik bij drukzo laten maken, ik was zo’n 20,- voor 500 stickers kwijt. Voor een keer mag dat wel :hugs:

1 Like

TAG SINTERKLAAS

Dank je wel voor de mooie postcard en het zakje met thee Marloes @mlandman !
Grappig dat je in het Duits hebt geschreven, had helemaal niet in de gaten dat het jouw moedertaal is.

1 Like

Graag gedaan @Malibou! Fijne 1e advent! Bedankt voor je compliment! Duits is niet mijn moedertaal, maar ik heb het gestudeerd en hou er zo van!

1 Like

@mlandman dan ben ik ook benieuwd of je iets met de Duitse taal doet qua werk op dit moment?
Ik ben alweer sinds maart zoekende naar een nieuwe uitdaging waarin ik mijn moedertaal kan gebruiken namelijk.

Heb net een creatieve Adventskranz geknutseld.
Dit jaar moest het er echt een keer van komen.
Fijne 1. Advent!

1 Like

Dank @Winkey voor deze mooie Peter the Rabbit kaart. En ook voor alle onbeschreven kaartjes!
Met mij gaat het nu goed. Ik woon met plezier in Haarlem en heb werk wat fijn is. Verder heb ik het heel erg naar mijn zin met mijn nieuwe vriend. We spelen samen veel spelletjes en hij weet mij vaak aan het lachen te maken.
Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. We zien elkaar vast wel weer in een groepje.

1 Like

WAT STAAT ER OP MIJN KAART?

Dank je wel voor de “bezaubernde” kaart met glitter van de Düsseldorfer Kerstmarkt :evergreen_tree: @mar127 !

Ik ben weleens als jong meisje in Düsseldorf geweest, is echt een grote stad aan de Rhein.
Echter nog nooit de Kerstmarkt aldaar bezocht. Volgens een ex-collega in iedere geval immens druk altijd (ook met Nederlandse bezoekers).

Mijn nieuwe kaart is uitgezocht en we kunnen nieuwe actieve leden, die mee willen raden gebruiken :wink: Iedereen is welkom!

1 Like

Dankjewel @piavano voor deze mooie kerstkaart :heart_eyes:

3 Likes

@Annerie
Dank je voor je leuke Sinterklaasmeeting kaart. Harlingen was me iets te ver reizen.


@Meidans
Je had gelijk Maria, iemand anders heeft ook aan me gedacht op die meeting. Heel blij met de Sinterklaas van Rie Cramer, helaas heeft Post.NL zijn sporen achtergelaten.

@helmamartens
Wat lief dat je aan me dacht. Geen grote party, gewoon gewerkt die dag en een hand van Sinterklaas en tot mijn ongemak nog op de foto ook met die man :grin: (het was Sinterklaasfeest op mijn werken voor de cliënten)

3 Likes

Dankjewel voor deze mooie kleurige meetingkaart @HealingSteps :heart:

1 Like

Ook van @mar127 een mooie meetingkaart mogen ontvangen. Dankjewel :heart:

1 Like