Bingo!

Hoi!

Iedereen is de Kerstkaarten nog aan het schrijven, maar toen ik net door mijn oude kaarten aan het bladeren was herinnerde ik mij een heel leuk spel: bingo.

Hoe werkt het?

  • Een bingo-groep bestaat uit 6 personen, iedereen ontvangt dus 5 kaartjes
  • Elke kaart die je stuurt moet een letter van BINGO representeren, zoals een afbeelding van een neushoorn, een kaart uit Groningen of een ballerina. Het maakt absoluut niet uit welke letter je naar welke deelnemer stuurt, wel is het belangrijk om geen dubbele letters te sturen (om de kans op bingo iets groter te maken, haha)
  • De kaartjes die je ontvangt verzamel je en er is een kans dat je BINGO krijgt. Iedereen die bingo heeft, wint een klein prijsje.

Omdat ik nog nooit een spel gehost heb, zal er eerst maar één groep open zijn. Wat mij betreft starten we in januari, zodat de rust weer wat is teruggekeerd na Kerst en Oud&Nieuw. Mocht de interesse groot zijn en iemand anders een tweede groep willen hosten, laat me dat dan weten! :slight_smile:

  1. @_annalies
  2. @meidans
  3. @SammySam
  4. @MikaKlunder
  5. @qrulez
  6. @J9D
2 Likes

Lijkt me leuk. Ik ben erbij @_annalies

1 Like

Klinkt super leuk! Ik doe ook graag mee! :bouncing:

1 Like

Hallo Annalies, lijkt me erg leuk, ik wil ook graag mee doen aan deze bingo.

1 Like

Ik wil ook graag meedoen :slight_smile:

1 Like

@_annalies Pas je de lijst nog aan? Dan hebben we nog maar 1 persoon nodig om mee te doen.

Vraagje. Moet de kaarten op wensen van de deelnemers voldoen? Of is het vrije keuze? Dat laatste lijkt mij leuk. :wink:

Misschien wil ik wel proberen. :wink:

Ja, ik pas de lijst aan!

@J9D nee, dit is niet naar wenslijst, maar puur kaarten met de Bingo-letters. Laat maar weten als je definitief mee wil doen! :slight_smile:

Wil wel proberen…

Als je toch nog wel vragen hebt kan je ze altijd stellen!

Ik ga morgen alles op orde maken, @qrulez wil jij me je adres nog even sturen? Van de rest heb ik het adres uit eerdere RRs :slight_smile:

1 Like

Mijn kaarten zijn geschreven en gaan zo in de brievenbus

1 Like

Mijn kaarten zijn ook beschreven en gaan vanmiddag op de bus, hopelijk voor 17:00

1 Like

Mijn kaarten zijn net op de bus gegaan :slight_smile:

Mijne gaat pas volgende week, heb vakantie nu. Logeren bij mijn schoonouders :slight_smile:

Mijn 1e Kaart is aangekomen van Qrulez.

Ik zeg nog niet wat er op de afbeelding staat. Dat houdt het lekker spannend :slight_smile:

3 Likes

Fijne vakantie

Ik heb mijn kaart van @meidans binnen, leuk om het spannend te houden!

1 Like

Mijn kaart van @meidans is ook aangekomen :slight_smile:

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik al twee prachtige kaarten ontvangen voor de Bingo.
Van Maria , @meidans en ook van Kari.
Ik kon niet uitvinden welke postcrossing naam je gebruikt, Kari.
Bedankt voor de kaartjes.
Hartelijke groet,Irma.

1 Like

Ik ben Kari, qrulez op het forum :slight_smile: