Bingo!

Hallo Kari, dankjewel voor je berichtje. Fijn dat ik het nu weet.
Irma

Bedankt @_annalies voor jouw leuke kaart. Die past ook goed in mijn verzameling :grinning:. Aan het eind laat ik alle ontvangen kaarten zien :bouncing:

1 Like

Mijn kaart van @_annalies is vandaag aangekomen! :slight_smile:

Ook de kaart van Annalies is vandaag bij mij aangekomen.

De kaarten voor de Bingo heb ik geschreven en gaan morgen in de brievenbus.

Hoi allemaal,

Ik heb 2 kaartjes gekregen van @meidans en @qrulez.
Ik bewaar het ook ff tot ik 3 andere krijg.

Ik ga vandaag en morgen 5 leuke kaarten klaarmaken voor jullie :wink:
Spannend, hé!

1 Like

Vandaag 2 kaartjes erbij gekregen van @_annalies en @MikaKlunder.

Vandaag ook de kaart van @MikaKlunder gekregen :slight_smile:

Ik heb vandaag de kaarten van @qrulez en @MikaKlunder binnen gekregen!

Ik heb ook nog 2 kaarten ontvangen van
@MikaKlunder en @J9D.
Nog een te gaan dan laat ik ze allemaal zien en geef ik antwoord op de vragen, anders verraad ik nu al te veel :wink:

1 Like

Ik heb de kaart van @J9D vandaag ook ontvangen :slight_smile:

1 Like

Hallo allemaal, ook k heb de kaart van Joep vandaag ontvangen.
@J9D.
Bedankt voor de prachtige kaart.
Irma.

1 Like

Ik heb die van @J9D ook ontvangen!

1 Like

Hoi allemaal!

Vandaag was officieel de laatste dag om de kaartjes te verzenden. Alleen Samantha heeft haar kaartjes nog niet verzonden. Ze heeft de afgelopen maand wat tegenslagen gehad in de familie en daardoor staat de post op een lager pitje.
Ik heb haar deze week een berichtje gestuurd en wacht nog op een reactie. Ze zal dan vast laten weten wanneer ze de kaartjes kan verzenden!

Dan zijn jullie weer op de hoogte, het blijft dus nog even spannend haha.

Groetjes!

4 Likes

Hallo,

Misschien is een idee om nieuwe Bingo 2 maken?
Vind het wel leuk. :wink:

En jullie?

Lijkt me leuk, maar ik zit momenteel onverwachts midden in een verhuizing, haha. Dus ik kan helaas niet hosten.

Ik heb trouwens contact gehad met Sam, maar de situatie is momenteel nog steeds niet heel ideaal. Ze hoopt de kaartjes binnenkort te kunnen sturen

3 Likes

Mijn kaartjes zijn in de bus!
Iedereen bedankt voor de geduld, zat effe tegen, hopelijk krijgt iedereen kaartje morgen binnen!!

Ik heb kaartjes ontvangen, helaas geen bingo! Maar iedereen bedankt voor leuke kaartjes!!!
Was super blij mee!

Geniet van jullie dag!!
Groetjes, Sam

2 Likes

Bedankt voor alles :slightly_smiling_face:
En zo te lezen succes met verhuizen, hopelijk alles wel goed daar!

Nou niet helemaal, dat huurhuis bleek oplichting te zijn. Wat ze wel niet verzinnen tegenwoordig :triumph: dus geen nieuwe woning voor mij :slightly_frowning_face:

Ojé @_annalies wat vervelend. Ik hoop dat je financieel niet bent opgelicht en je snel wel een goede woning vindt.

Mijn laatste kaart is nu ook binnen Dank jecwel @SammySam voor de leuke Smurfkaart . En voor mij ook geen bingo, maar het was wel leuk om mee te doen.

2 Likes