3. 1111 viestiä soopaa

Arvaako kukaan mun horoskooppimerkkiä? En kyllä muista, näkyykö mun syntymäpäivä pc-profiilissa vai ei, mutta ei saa luntata sieltä, jos näkyy. Ja oletan että esim @anuma tietää mun syntymäajan, niin ei saa vastata :grinning:

Edit: itse uskon jossain määrin astrologiaan, mutta en usko mihinkään iltapäivälehtien horoskooppeihin, kun niitä kirjoittaa toimittajat wikä astrologit.

Kirjoittelin tuossa virallisia ja sain osoitteen Ahvenanmaalle. Vastaanottaja ei osaa suomea ja tuntui tyhmältä, että olisin kirjoittanut enkuksi, niin räpelsin sitten vastauksen ruotsiksi. Ärsyttää, että kielitaito on rapistunut, kun ei ole tarvinnut ruotsia (eikä saksaa eikä ranskaa) mihinkään lukion jälkeen.

2 Likes

Apua! :laughing: Tuo käytettyjen tupakantumppien myynti on vielä parempi kuin se kuuluisa käytettyjen pikkuhousujen kaupittelu :grinning:

Horoskoopeista: olen ymmärtänyt asian niin, että jos haluaa oikeasti päästä selville siitä, miten astrologia vaikuttaa omaan elämään, niin ei kannata tuijottaa pelkkää aurinkomerkkiä. Se on vain yksi pieni osanen laajemmassa kokonaisuudessa. Mä olen aurinkomerkiltäni Vaaka ja vaikka joitain vaakamaisia piirteitä itsessäni tunnistan, niin silti se ei koskaan ole tuntunut täysin omalta. Kun sain selville, että nousevalta merkiltäni olen Jousimies, niin monta asiaa loksahti kohdalleen ja tajusin, miksi toimin ja ajattelen useasti niin eri tavalla kuin Vaa’an “kuuluisi”. En silti ole tilannut kattavaa syntymäkarttaani ammattiastrologilta, koska niin suurta vetoa en aihetta kohtaan tunne.

Mun puhkiruostuneet saksantaidot ovat alkaneet yllättäen elpyä, kun olen katsonut YouTubesta Poliisikoira Rexiä. Hyvin pystyisin jo tilaamaan jossain wieniläisessä leipomossa makkarasämpylän: “Eine Würstsemmel, bitte!” :grin:

Juu, tätä perhe sanoo miulle: Jos alkaa skulaa hyvin ja viihdyt, niin sitten asunnonostoon. Ei hullumpi ajatus, kun miekkonenkin alkaa lämmitä ajatukselle, että siirtyisi etelämmäs kalakukkojen pääkaupungista. (Tosin ei Kuopiossa mitään vikaa oo kuin et huonommin on miulle töitä siellä.)

Veikkaisin jostain syystä, että @menu_velho on kalat :slight_smile: :pisces:

(Minua ällöttää tuo ajatus tupakantumpeista postissa, eikö ne haise ihan järkyttävälle, ja sitten joku kesähelle ja hikinen auto mahdollisesti, yööhh. Vai kai ne laitetaan johonkin minigrip-pusseihin tms. Silti.)

Minä tein kurpitsapiirakkaa, en ole koskaan tehnyt ennen, mukavan mehevää. Huomenna toivottavasti vielä parempaa. Kurpitsa oli myös yllättävän vankkatekoinen. Sisällä kauheasti siemeniä, jotka oli ryhmittyneet ällösti, joten kauhoin niitä pois katsomatta, mutta säästin, sillä ne voi kai paahtaa? Idätän muutaman ja katson saisinko kotikurpitsan :smile:

Mulla oli visiona kokeilla tänään leipoa palsternakkakakkua, mutta se vaihtui kultsin tekemään pannukakkuun, kun mulla meni viime yö päivystyksessä kurkunpääntulehduksen takia ja olin himppasen ryytynyt…

@S_Tuulia en ole kalat eikä minun nousumerkki tai kuumerkkikään ole kalat. Paljastan nyt tässä olevani aurinkomerkiltäni (siis se mitä yleensä sanotaan horoskooppimerkiksi) vesimies. Tunnistan itsessäni vesimiehen piirteitä mutta vahvasti myös nousu- ja kuumerkkieni piirteitä. Nouseva merkkini on rapu ja kuumerkkini vaaka.

No en osaa ainakaan arvata toisten horoskooppeja :smile:

Minulla on joku “kartta” missä on merkitty nämä minun omani ja kaikki suhteet, joista jotkut oli tärkeämpiä kuin toiset.

Osa sopii, mm. tarkkailevuus toisaalta, mutta toisaalta ei, kun esim. täällä tarkkailevaksi voi ajatella sellaisen, joka lukee foorumia, muttei kirjoita.
Osa taas ei sovi, mm että olisin “lämmin” tai ihmiset pitäisivät minua sellaisena, koska minusta tosi usein ihmiset ajattelee, että olen kylmä ja aika tunteeton (mikä hämmentää minua). Minusta on hirveän surullista, jos muitten täytyisi tietää minun tähtikarttani, jotta voisivat ajatella mahdollisuutta, että en olekaan tunteeton. Tai yleensäkin, että osaisi suhtautua toisiin ihmisiin erilaisina kuin itse on.

Mutta @anuma hui, muistaakseni siskoni vauvalla oli jotain kurkunpäätulehdusjuttuja. En tiennyt, että aikuisellakin voi tulla pahaksi. Mutta toivottavasti kultsin pannukakulla oli hoitava vaikutus :heavy_heart_exclamation:

Jotenkin olisin veikannu et @menu_velho on vaaka (tai sitten sekoitan johonkuhun muuhun). Mie en oo tutustunut nousu- tai kuumerkkieni piirteisiin, mutta en tunnista oikein olevani horoskooppimerkkini leijonakaan. No, enpä oikein usko horoskooppeihin.

@S_Tuulia Joo toi kurkunpääntulehdus onkin kai pääasiassa lastentauti. Meillä oli ensin Maija tavan flunssassa, sit mulle tuli flunssa ja toi kurkunpääntulehdus ja kultsille flunssa ja keuhkokuume :flushed: Mä olin jo alkukuusta kaksi viikkoa saikulla, sit kaksi viikkoa töissä yskien ja kähisten, nyt tuli viikko lisää saikkua.

Täällä onkin ollut tavallista enemmän keskustelua viime päivien aikana. :grinning: Mua kiinnostaisi tietää mitkä on teidän persoonallisuustyypit, niin opin tuntemaan teidät paremmin! Testin voi tehdä täällä jollei ole vielä tehnyt. :nerd_face:

@ravishing oon tehnyt vastaavan testin enkuksi joskus ja silloin sain muistaakseni tulokseksi ISTJ. Tällä hetkellä mun mielenterveys on sellaisessa kunnossa, että en usko testin antavan oikeanlaista tulosta. En osaa sanoa, olenko oikeasti ISTJ. Introvertti ainakin olen, sen tiedän ilman testejäkin.

2 Likes

ISFJ-T sanoi testi.

1 Like

INFJ-A olin tälläkin kerralla. Nettitestien taso ja kattavuus voivat vaihdella ja joskus jostain testistä on tullut tulokseksi ENFJ ja toisesta tuli INTJ. Mutta INFJ on se ylivoimaisesti yleisin tyyppi, mikä mulle on tullut ja tunnistan siitä itseni niin hyvässä kuin pahassa (etenkin käsite “INFJ door slam” pitää kutinsa niin että sattuu…). Viimeistään silloin, kun tutustuin kognitiivisiin funktioihin, sain varmuuden siihen, että tämä on se mua parhaiten kuvaava persoonallisuustyyppi. Kognitiivisissa funktioissa riittääkin sitten perattavaa ja mennään pintaa syvemmälle, jopa niinkin syvälle, että saa varoa ettei happi lopu kesken kaiken :grinning:

2 Likes

Tänään on mun vuoro herkutella kakulla! :cake::tada:On jopa syytä juhlaan koska viikon loma alkoi tänään.

1 Like

Muistaakseni olen ESFP.

Hyyyiii, ulkona näyttää pakkaselta. Ei siinä muuten mitään, mutta onkohan siellä kovin liukasta… Olis ehkä voinut varata vähän enemmän aikaa pyöräilyyn.

Kauhee kun ei jaksais mennä kouluun. :sleeping:

1 Like

INFJ-T Asianajaja?
Yritin vastata rehellisesti.

1 Like

ISFP-A
Erittäin introvertti seikkailija :smile:

1 Like

Tein testin ja siitä tulikin ENFP-A, aktivisti. Nyt muistelin et toihan mulle on viimeksikin tullut. Olisko ESFP ollut joskus muinoin.

Entäs oletteko enneagrammitestejä tehneet?

Höh, mun oli ajatuksena mennä salille, mutta sain syödyksi vasta puol seitsemältä. Menee turhan myöhäseks. Ehkä menen kävelylle ja sit katson ensin netistä viime viikon maajussit ja sitten yhdeksältä uuden jakson.

Sain joulukortit valmiiksi :partying_face: tein siis timanttimaalauskortteja ystävilleni ja sukulaisilleni. En ehkä olisi tehnyt noin montaa korttia jos olisin etukäteen osannut arvioida paljonko niihin menee aikaa. Timanttimaalauskuvio on siis kortin kannessa ja sisäsivulle olen askarrellut paperisen joulutervehdyksen. Tiedän olevani aikaisessa, mutta olen minä laatinut jo joulun ruokalistankin, ostanut teekalenterin lisäksi kuvakalenterin, laittanut ihan vähän joulujuttuja esille ja ennen kaikkea ostanut joululahjoja itselleni. Vanhempieni kanssa olen sopinut, että ei tänäkään vuonna osteta lahjoja toisillemme.

Säikähtikö kaikki minun joulujuttuja ja katosi soovasta? No kysyn nyt tässä, että vietättekö pyhäinpäivää jotenkin erityisesti ja jos kyllä, niin miten?

Mulle huominen on varmaan ihan tavallinen lauantai muuten, mutta aion polttaa kynttilöitä läheisten muistoksi. Messuun en pysty menemään, kun siellä luetaan tänä vuonna kuolleiden nimet, ja yksi heistä on työkaverini (tai oli). Hautausmaalla en aio käydä, koska täällä ei ole yhdenkään sukulaisen hautaa.

2 Likes