(1 free spot!) 4 May 2024! Meeting Schiermonnikoog

@Teadear I send everyone a private message but i got a notification that I can’t send you one. How can I come in contact with you?

Je mag mij ook van de lijst afhalen Gytha @Gait
Veel succes met de voorbereidingen.

Jammer Wilma maar wie weet tot eind van de maand :smiling_face:

Daar ga ik voor knokken @Nikietje en daarom zeg ik gewoon: tot de 29e :slight_smile:

1 Like

Tot de 29e Wilma

1 Like

@Rosinchenblau You are off the waitinglist and you can come to the meeting

Jammer Wilma! Maar tot een volgende keer <3

I’ll be there…

1 Like

That is good news. Many thanks, I am looking forward to the meeting.
May I have your last email in English please?

Many thanks in advance.

Kind regards
Annette

1 Like

Hoi Gytha,

Ik kom graag naar je meeting!

groetjes, Ellen

Hallo allemaal!! Is hier iemand die langs sneek rijd of joure met wie ik mee mag rijden naar lauwersoog op de vrijdag?

Ik heb een kamer geboekt bij hotel/bistro De4Dames, maar dat heb ik een paar maanden geleden al gedaan en dat was toen al één van de laatste opties die ik online kon vinden :grimacing: Hopelijk kan je nog wat vinden!

1 Like

Je kunt op de website kijken van VVV Schiermonnikoog voor accommodatie. Je kunt boeken via de site en je kunt ze ook bellen. Ik heb op die manier al een aantal keer een kamer geboekt bij een kamerverhuur/b&b. Ik zag dat er nog wat vrij is van zaterdag op zondag. Succes!

1 Like

Let op is voor de overtocht van lauwersoog en Schiermonninkoog

strong text## Reserveren van uw overtocht

Per 1 januari jl. heeft Wagenborg Passagiersdiensten een reserveringssysteem ingevoerd voor de overtochten. Dit betekent dat u vanaf nu een plek dient te reserveren voor de overtocht. Dit geldt zowel voor de heen- als voor de terugreis. Wagenborg kan hiermee de overtochten beter reguleren. Voor vragen hierover verwijzen we u naar de website van Wagenborg Passagiersdiensten www.wpd.nl. Hier vindt u tevens het telefoonnummer en e-mailadres zodat u contact met hun kunt opnemen.

Due to a passing in my family, I am a little behind schedule on arranging the cards. I am working on the last finishing touches now and you will hear from me tomorrow or the day after tomorrow.

I didn’t hear anything anymore from @_Jessica_ after the deadline and neither have I been able to reach @Teadear.
@dororose that means you move up to the list and are off the waitinglist and jessica moves to the waitinglist.

Oeps… Ik zie het idd. Ik krijg nooit een melding als iets wordt gepost hier, terwijl ik dat wel aan heb staan… :thinking:

Desiree appte mij net dat ik iets gemist had hier. Vandaar dus nu mijn reactie.

Ik vind het prima als je het zo laat hoor. Het is mijn fout.
Je mag me ook van de wachtlijst halen hoor.

Ik had iedereen een pb gesuurd, had je die ook niet gekregen? Ik stuur je nog even een PB :slight_smile:

1 Like

You all should have gotten a private message about the cards and further info about the meeting!
If you have not please let me know. Deadline to order cards is 10 April.

Ik moet helaas afmelden voor deze meeting. Collega is met vakantie dus ik kan helaas geen vrij krijgen. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Mooi kaart is het geworden.

Hoi Gytha,
Voor mij graag 30 van die mooie kaartjes!
En ik ben langer op Schier dus heb geen haast voor de boot :slight_smile:
Groetjes, Ellen

1 Like