(1 free spot!) 4 May 2024! Meeting Schiermonnikoog

Sorry, I was already on the list… :blush::face_with_peeking_eye:

Jij staat al op de lijst :grinning: nummer 16

1 Like

Mag ik ook op de lijst Gytha?
Wat een volle lijst nu al :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
Groetjes Bianca

1 Like

I will update the list soon! Im currently not home and very very busy so im not online that much

I would so much love to come! Could you please take me and my husband on the waiting list?

2 Likes

HALLO,

Ik blijf toch liever thuis op 4 mei 2024. Ik speel al jaren in de harmonie bij de herdenking en wil dit toch niet voorbij laten gaan.
Ik sta mijn plaats af aan iemand die nog niet is geweest en bovenaan staat op de wachtlijst.

groet
lucie

2 Likes

Why i’m not on the waitingist ?

because I have been busy and have not updated the list yet. I am sorry. I update it soon, I haven’t forgotten you, just haven’t gotten to it yet. Also I am not online every day.

1 Like

Ok no problem. Ik vroeg me het af. Ik zie het vanzelf wel.

Jeu wat veel al.
Mogen Bas en ik op de wachtlijst

1 Like

Graag kom ik op de wachtlijst.

Updated the lists!

@Jessica @Pagen you are on the list now ! We had two cancelations :slight_smile:

1 Like

Ben je heel toevallig dezelfde Bianca waar @jessie0691 een plekje voor heeft gereserveerd?

Wat leuk dat ik er nu ook op sta! Zet het gelijk in de agenda! Mijn eerste meeting op een Waddeneiland. :smiley:

2 Likes

Ik moet helaas afzeggen voor de meeting maar maak waarschijnlijk iemand op de wachtlijst weer blij! Groet Sylvia

Haal mij maar van de wachtlijst af,we gaan een weekendje weg

@sylsillie @bora1976 jammer dat het niet meer lukt! Hopelijk tot een volgende keer.

Voor de rest, ik ben bezig met een update te schrijven dus jullie kunnen straks een bericht ontvangen van mij in de prive box :slight_smile:

2 Likes

@Marjan77 je bent opgeschoven naar de lijst om te komen!

1 Like

Fijn,ik kom hoor.Zin in Githa .

@muppet450 You are not on the waitinglist anymore :smiley: Hope to see you on the meeting