WPD Amsterdam - 1 of the 3 joint Dutch meetups on 1 October 2024

Prachtige kaart. Ik wil er wel graag 40 met opsturen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Hij is geweldig! Graag 35 voor mij en graag opsturen. :love_letter:

Gaaf kaartje! Voor mij graag 30 stuks.
Met opsturen graag

Ha @SusanneMartijn , je mag er best 50 bestellen, maar ik durf niet te beloven dat ze dan ook alle 50 door alle deelnemers ondertekend worden. Dus als je dat niet erg vindt, dat sommige kaarten minder handtekeningen hebben, dan is 50 prima. Wil je ze opgestuurd hebben of niet?

1 Like

Ik wil er graag 20 stuks, zou ik die voor mij en Nikita kunnen ophalen? Volgens mij heb ik dat toen met Amsterdam ook gedaan dacht ik… (als t niet kan graag versturen)

@jessy209
in principe mag je ze ook ophalen, maar ik woon wel in Alkmaar :slight_smile:

Ja graag

Oh oeps nee das wat uit de buurt haha nee dan mag t voor mij ook versturen :sweat_smile:

Graag 30 kaarten en opsturen. Kaarten van @Melelo mogen ook naar mij verstuurd worden.

Graag 25 kaarten voor mij.

Leuke kaart! 15 kaarten voor mij graag, bedankt! Opsturen zou fijn zijn

Hello :hugs:
I would like to SWAP with your beautiful card if possible :love_letter:

Hi @Anna_from_Paris
I like to swap with you, I hope you have a WPD card in return. Can you send me a PM, so we can exchange addresses?

Goedemorgen allen, ik wil een whatsapp groepje aanmaken voor de WPD zodat we makkelijk kunnen communiceren. Hiervoor heb ik jullie 06 nummer nodig. Ik mis de nummers van Bo @postcrossingbo , Jessy @jessy209 , Cindy @Melelo , Annemieke @Kabouter63 en Marleen @marl33n86 nog. Zouden jullie die via een PB naar mij toe willen sturen? Alvast bedankt! Fijne zondag allemaal!

1 Like

Mooie kaart🤩
Ik wil er graag 25 opgestuurd krijgen.

Graag 20 kaarten hoeft niet opgestuurd te worden.

Brenda

Iemand die met mij wilt swappen? Is dat het nieuwe logo al?

Ik wil wel met je swappen Lara, ik zal je een PB sturen via Facebook Messenger.
En ja, dit is het nieuwe logo.

Hello! Is someone interested in swap? Please message me if you do :blush:

My offers: https://cloud.mail.ru/public/XrED/w5nb8Scqs

Thanks!!!

Wie wil deze kaart met mij swappen? Ik ga zelf naar Ermelo op die dag.
Groetjes van Ineke ( Ineke54)

1 Like