🎁 Wil jij iemand verrassen? 2024 - RAS voor liefdadigheid

Als jij iemand wilt verrassen met een kaart ( geen forumleden ) , dan kun je hier een oproep plaatsen.

Bijvoorbeeld :

:tada: Iemand verrassen met verjaardags kaarten .

:writing_hand:t2: Een kaartje willen schrijven naar :

Iemand die jij graag wilt verrassen omdat haar/ hem op te vrolijken.

Ouderen en verstandelijk beperkten in verzorgingshuizen.

Jarige kinderen die een lange tijd in het ziekenhuis verblijven.

enz. .enz.

:white_check_mark: Denk aan de privacy m.b.t. het vermelden van adressen en lees eerst de forumregels voordat je een adres gaat plaatsen op het forum :slight_smile:

FAQ - Forumregels / Guidelines

Adressen van anderen mogen alleen op het forum worden vermeld als de persoon zelf toestemming geeft om het adres te plaatsen .
Vraag eerst aan de persoon of hij / zij akkoord gaat met het vermelden van het adres / andere informatie.
Dit geldt ook voor adressen van instellingen, verpleegtehuizen / ziekenhuizen e.d.

Voor een organisatie / project / waarvan het adres al openbaar zichtbaar is, bijvoorbeeld in een krant op het internet / de media enz. is het toegestaan om het adres ook op dit topic te plaatsen.
Als het een ziekenhuis, gezondheidsorganisatie, tehuis of soortgelijke instelling is, neem dan eerst contact op met de instellingen .

Vergeet niet om het adres te verwijderen of te vragen om het onderwerp binnen een bepaalde tijd te sluiten, aangezien het adres kan veranderen of het verzoek na een tijdje niet meer relevant kan zijn.

Als het gaat om een privé adres, plaats dit adres niet openbaar op het forum maar deel het adres via een private message .

Jij kunt ook aangeven dat forumleden aan jou het adres vragen via een private message.

gereserveerd :paintbrush:

Bijna elk kind is er zenuwachtig voor: zijn of haar verjaardag. Voor Chloë Louwes, die nog drie jaar oud is, is dat niet anders. Alleen wat het voor de goedlachse jongedame nog spannender maakt is deze vraag: vier ik volgend jaar ook een nieuw levensjaar?
Het klinkt hard, en dat is het ook. Chloe weet het echt niet zeker. Ze heeft het syndroom van Leigh, wat betekent dat ze niet erg oud wordt.

Om Chloë op haar verjaardag in het zonnetje te zetten, bedachten haar ouders een ansichtkaartenactie. Ze hopen dat zoveel mogelijk mensen hun dochter een verjaardagskaartje sturen, zodat de brievenbus op 7 april vol zit.

“Dit jaar, deze verjaardag, kunnen we toch samen vieren. Elk jaar daarna wordt onzeker. Dus hoe meer kaarten, hoe beter. Alles om haar te laten schitteren.”

Ik ken dit kleine meisje niet persoonlijk, maar toen ik dit zag, moest ik dit delen met deze geweldige familie. Wat is een betere manier om dit kleine meisje te verrassen dan met kaarten van over de hele wereld?

Wie doet er net als mij mee aan deze actie?

Haar adres is;

Chloe Louwes
Eerste Kruisdiep OZ 39
7831 BB Nieuw-Weerdinge
Nederland

Bedankt! 🩷

Lees het hele artikel hier:

Ik wil graag mijn dochter verrassen met een brievenbus vol post, ze is sinds 1juni op haar eentje gaan wonen. Ze wordt op 11juni 21 jaar. Ze heeft heel wat meegemaakt in haar jonge leventje. De woensdag hebben we onze hond ook moeten laten inslapen, de vrijdag hadden we de crematie. En dit net ze met haar verhuis bezig is. Wie wilt deze lieve meid een kaartje sturen voor haar verjaardag, dan kan ze leuke post opendoen in haar nieuwe appartementje. Liefs mama van Eline.

Haar adres is: via pm

Address removed by the Administrator. Please use the private email system to exchange addresses.

Beste @Natasjake,

Ik heb jou een p.m. gestuurd.