Verkatehtaalla 20.4

Olipa hieno tapahtuma kyllä eilen, näin monen vuoden jälkeen olin itsekin paikalla ja vaikka miittiin en osallistunut niin useita tuttuja monen vuoden takaa oli paikalla ja oli kiva vaihtaa muutama sana useammankin kanssa tapahtumassa, iso kiitos teille ja kivaa kevään jatkoa :smile_cat: Ja aivan mahtavia ostoksia tuli tehtyä, paitsi kortteja niin muutakin, ja uusiin korttitaitelijoihin tutustuttua ja voitin Postcrossing bingossakin :grin:

7 Likes

@Tallu ja @ritvapeltola , olipa mukavaa nähdä ja kuulla teidät elävinä tässä Ylen artikkelissa :smiling_face_with_three_hearts:

Se löytyy Ylen Hämeenlinnan paikallisuutisista. Artikkelin loppupäässä on kymmenen minuutin haastattelu.

10 Likes

Kaikkeen sitä joutuukin…

7 Likes

Tämä näkyi mulla ihan perusuutisvirrassa :slight_smile:

Todella hyvä juttu, tykkään että kerrottiin tuosta kielenkäyttämisnäkökulmastakin.

Kiitos haastateltaville ja varmaan haastattelijallekin, monipuolisesti tuli esille tämä harrastus, niin korttiaiheet, viestit, merkit ja niiden ostaminen sekä säilytyskin!

Edit. laitoin tuon uutislinkin tuonne kv-puolellekin ennen tänne kirjoittamista.
En tiedä miten sivu kääntyy kääntämisohjelmalla, mutta itse vilkaisen aina vieraskielisetkin aiheeseen liittyvät artikkelit, niin ehkä joku muukin on kiinnostunut.

Kiitos kivasta palautteesta! Tuli ihan yllätyksenä tuo haastattelu, ei mitenkään voinut valmistautua tai valita sanojaan. Onneksi ei sentään kauheita kömmähdyksiä :slight_smile:

6 Likes

Pelkäsin, että en uskalla katsoa koko haastattelua, mut pakkohan se oli :joy: Tunteroisen Tiina Kokko seurasi meitä.

5 Likes