Vaihtonurkka

Etsin kolmea uusinta Inge Löökin korttia:



Jos jollakulla nämä löytyy ja haluaisi vaihtaa, laita viestiä :slight_smile: Vastineeksi voin tarjota toiveisiisi/kokoelmiisi sopivia kortteja.

@nediam_nori , minulta löytyy mummot niityllä, Print Mill Oy kortti numero 77, on tulossa sinulle

1 Like

Mieluusti postitan sinulle @Hessu666 tuon viimepäivän Plus-merkin pyytämälläsi tavalla. Sovitaan tarkemmin, jos siis vielä olet vaihtoa vailla :slightly_smiling_face:.

1 Like

Keräileekö kukaan enää Kaj Stenvallin ankkakortteja? Minulla olisi tarjota noin 60 erilaista. Jos kiinnostaa, voidaan sopia vaihdoista yv:llä.

1 Like

Huomenna menossa geokätköilyPC-miitinkiin, jossa on miittikorttinsa.

Haluaisiko joku kortin sieltä? Etsin vaihdossa erikoispostileimoja, kun nyt vielä ovat voimassa (puuttuu mm. kaikki Helsingin paitsi pääpostin leima, mutta tuplatkaan ei haittaa). Korttina mitä tahansa PC-profiilini toiveisiin sopivaa. Voin myös viedä Tampereella joko Muumileimattavaksi tai Milavida-museon leimaukseen.

Jos sinulla on mahdollisuus saada erikoisleimalla oleva kortti tähän suuntaan, mutta miittikortti ei kiinnosta, niin kerro mitä kaipaat, ja tutkin korttivarastoa!

Alkaa olla kiirus näitten kanssa. :smiley:

1 Like

Voisin tarjota Helsingin pääpostia tai Havis Amandaa, jos kiinnostaa?
Mua kiinnostaisi Milavida-museon leima

1 Like

Havis Amanda kiinnoistaa! Laitan privaa.

Tuli tässä mieleen, että asustelen aika lähellä Virkkukoukkusta, joten jos joku kortti sieltä kiinnostaa, tänne voi laittaa viestiä :relaxed: En kerää mitään tiettyä, eli rohkeasti voi ehdottaa vaihtareita!

Postimerkkileikettä olisi, ketä kiinnostaa? Yhteen postikorttiin vaihtaisin😄

@flora
Minulle postimerkkileikettä, kiitos! Lähetän sulle oikein mielelläni kortin kokoelmiisi.

1 Like

Suomalaisia, leimaamattomia postimerkkejä
Minulla on ongelma! Muutan Espanjaan, Tenefiffalle, lähtö 2.8.2023
Totesin että pikku postcrossing laukkuni on täyttynyt pikku hiljaa postimerkeillä.
Nyt sitten apuva, myyn merkit sikahalvalla vaikka 10 - 20 merkin erissä, löytyy ihan mitä sattuu kotimaista merkkiä; muumeja, kukkia, 50 snt sulkia, 30 snt koivunlehtiä, talvisia pihlajanmarjoja yms.
10 merkin erä, nämä ovat siis leimaamattomia, 15 euroa, 20 merkkiä 30 euroa.
Laittakaa viestiä jos kiinnostaa!

3 Likes

Kiinnostaa laitan viestiä

Jos pampula ei ota kaikkia tarjolla olevia, minä ostaisin mielelläni ne loput. Laitan viestin.

Hei kaikille postimerkeistä kiinnostuneille!
Merkit myyty ja lähetetty!
Kiitos kaikille, viikko lähtöön ja seuraavat kortit lähtee matkaan Teneriffalta!

6 Likes

Hei!
Löytyisikö joltakulta tätä korttia vaihdettavaksi?


Tarvitsisin kortin puhtaana.

EDIT: Kortti löytyi nopsaan. :slightly_smiling_face:

Kuinka monta korttia toivot vaihdossa?


Olisi jälleen erä käytettyjä postimerkkejä. Voisin vaihtaa kokoelmiini sopivaan postikorttiin😁

@flora Haluaisin nämä postimerkit, käykö että lähetän sunnuntaina ehdotuksen kortista sinulle?

1 Like

Sopii hyvin.

1 Like


Etsinnässä Inge Löök no. 83! Olisiko jollakulla tätä vaihtoon? :slight_smile: