Trotting race meetup, Espoo 12.6.2024

:world_map: CITY/REGION: Espoo, Finland
:round_pushpin: MEETUP PLACE: Vermo, Valjakkotie 1 A, 02600 Espoo
:calendar: DATE: 12.06.2024
:alarm_clock: TIME: 17:00
:page_facing_up: MEETUP PLAN: We will meet at the trotting race restaurant to eat, write postcards and watch a race. There will be a special card for the meetup.
To register please write to Triin triin.peltoniemi (@) gmail.com, please register before 23.5.2024

Ravimiitti Espoon Vermossa 12.6 klo 17.00 alkaen, Valjakkotie 1 A, 02600 Espoo.

Tule viettämään iltaa Vermon Ravilla ravintolaan. Samalla kun kirjoitamme kortteja voimme katsoa myös ravikilpailuja sekä syödä illallista hyvässä seurassa.

Ohjelmassa 12.6 on keskiviikkoravit 18.00 alkaen.

Vermoon on helppo tulla omalla autolla, bussilla, junalla tai pikaratikalla. Kehä I:ltä tultaessa, viitoitus radalle alkaa Leppävaaran Sellolta. Paikoitustilaa on n. 550 autolle.

Miittipaikkana toimi Vermon Ravilla ravintola, pääsy raveihin on ilmainen ja ravintolan ruokatarjoulut löytyy https://vermo.fi → ravintolat. Illallinen on omakustanteinen.

Miittiin tehdään oma raviaiheinen kortti, mihin sopii täydellisesti toukokuussa julkaistavat ravi aiheiset postimerkit.
ilmoittautumiset miittiin ja korttitilaukset viimeistään 23.5.24.
triin.peltoniemi (@) gmail.com

Triin ja Sari

:point_up: Please make sure to read the Meetup Guidelines before signing up for a meetup.

3 Likes

Osallistun! Helka / elo-veena

2 Likes

Osallistun! Marjo/Marjolis

2 Likes

Tulossa! Kati

2 Likes

Dear @Sarimk71
thank you so much for your lovely postcard from your trotting race meetup. Sounds as you had a lot of fun!
I was very pleased that you thought of me. Many thanks also to everyone who stamped so diligently and gave the card such a special design.

2 Likes

Thank you very much @Kilona for thinking of me, I do appreciate it! :smile:

Matching card and stamp are a real extra! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Kiitos @Kilona for the great card and stamp.

1 Like

Kiitos dear Dollart for a differnt card and stamp from this meeting. :smiley:

I would like to thank @dollart for her meeting card with nice stamp.