Summanmutikka - tauolla!

Se on vasta menossa

Elmanaakalta tuli mieluinen Tommi Nordgrenin VENE Kiitos paljon!

1 Like

Kiitos @Liisa16
TÀnÀÀn postilaatikkooni tulla tupsahti jÀrvimaisema Saimaalta. Yksi Pullervokin on pÀÀssyt pikkukuvaan.
Kortti on kirjoitettu toukokuun puolella ja aikoja sitten sain korvaavan kortin, kun tÀmÀ tÀnÀÀn saapunut on ollut postin hallussa ties missÀ. PÀÀsi perille hyvÀkuntoisena.

Kiitos hyvÀstÀ uutisesta @anon24530384. Varmaan jokainen on joskus saanut vahingossa naapureiden postia. Mietin kuinka paljon sitÀ menee tyhjillÀÀn oleviin asuntoihin, joissa harvoin kÀydÀÀn tarkistamassa. EhkÀ tuokin kortti on viettÀnyt aikaa vÀÀrÀssÀ osoitteessa.

onko uusi mutikoita tulossa ; )

MinÀkin voisin innostua. :smiley:

TÀtÀ jo hieman olen odotellut, uutta Summanmutikkaa :face_with_monocle: :cowboy_hat_face: :star_struck: :smile:

Heips kaikki mutikkaa kaipailevat!

Mulla ei ikĂ€vĂ€ kyllĂ€ ole aikaa tĂ€tĂ€ nyt pyörittÀÀ  Harmittaa kun oli oma “keksintĂ¶â€, mutta pyörittĂ€kÀÀ joku muu uus kierros :+1: Mun foorumilla kĂ€ynnitkin on nykyÀÀn niin harvassa ettĂ€ itseĂ€kin ihmetyttÀÀ 
Pahoittelen asiaa ja mukavaa kesÀÀ :blush:

moi sansku ja muut, nykyÀÀn tĂ€stĂ€kin löytyy versio fb random korttiryhminĂ€. En tiedĂ€ onko forumilla enÀÀ kuin “vanhat” crossarit hipatkin on kuihtuneet.

Hei @sansku10 ja lukuisat Summanmutikan ystÀvÀt :smile:.

Me, jotka emme kÀytÀ vain Facebookia (fb) kortteilussa vaan tÀtÀ Potscrossingin Foorumia, voisimme varmaan jatkaa nimenomaan tÀÀllÀ Sansku10:n lanseeraamaa ja vuosia pyörittÀmÀÀ Summanmutikka-hippaa. Itse pidÀn tÀstÀ sattumanvaraisesta korttienvaihdosta, jossa kukin kÀyttÀÀ omia hoksottimiaan, valikoi kortteja toisten laatimien virikkeiden mukaan ja saa vastaanottaa toisten aivoituksin valittuja kortteja - aivan ennalta tietÀmÀttÀ mitÀ tulee, tai ilman omia korttivaatimuksia :blush:.

Jos osallistujia vain ilmaantuu ja Sansku10 minut valtuuttaa, voisin ottaa tÀmÀn kertaisen kierroksen hoidettavakseni. Jatkosta voimme sopia kierroksen aikana.

5 Likes

Kannatan!

1 Like

PyörÀytÀ vain ykssoprano :blush: SittenhÀn sen nÀkee kuinka löytyy tÀllÀ puolella porukkaa mukaan :blush:
PitĂ€isiköhĂ€n tĂ€mĂ€ vanha ketju poistaa


dollart - en ole edes koskaan huomannut tuollaista
 :face_with_hand_over_mouth::blush::sweat_smile:

1 Like

MinÀ myös pidÀn tÀÀllÀ olleesta summamutikasta ja kannatan ykssopranon ehdotusta. En vain voi nyt pariin kuukauteen osallistua loman takia.

1 Like

MÀÀ en ole koskaan osallistunut mutikkaan, mutta viimeksi jo harkitsin vakavasti. Nyt voisin lÀhteÀ mukaan, jos sellainen vÀsÀtÀÀn kasaan. :blush:

1 Like

Voisin myös osallistua tÀhÀn, kuulostaa hauskalta!

1 Like

Taatusti tulisin mukaan :clap::+1:

1 Like

Mullakin tulee nyt lomareissu kolmeksi viikoksi,mutta osallistun kyllÀ tulevaisuudessa
:blush:

1 Like

Kannatan! Olen kuullut ettÀ Facebookissa on vaikka minkÀlaisia ryhmiÀ mutta en tunne kuuluvani sinne kun olen tÀhÀn perinteiseen forumiin tottunut.

2 Likes

Kiitos ihanasta kannustuksesta :heartpulse:

Olen perustanut Uuden Summanmutikan : Summanmutikka KesÀ 2022

Tervetuloa mukaan :hugs:

1 Like

Ottakaahan seurantaan ykssopranon perustama uusi mutikka, tĂ€hĂ€n ketjuun ei kannata ilmoittautua, vaan–> Summanmutikka kesĂ€ 2022 :slightly_smiling_face:

Turvallista matkaa ykssopranon matkassa :+1:

1 Like