Summanmutikka - tauolla!

Saapuneet päivitetty :slight_smile: Yksi korttiko vielä luuraa jossakin matkallansa?

Näyttäisi, että @ritvapeltola ei ole saanut/kirjannut @elmanaakka :n korttia?

Se on vasta menossa

Elmanaakalta tuli mieluinen Tommi Nordgrenin VENE Kiitos paljon!

1 Like

Kiitos @Liisa16
Tänään postilaatikkooni tulla tupsahti järvimaisema Saimaalta. Yksi Pullervokin on päässyt pikkukuvaan.
Kortti on kirjoitettu toukokuun puolella ja aikoja sitten sain korvaavan kortin, kun tämä tänään saapunut on ollut postin hallussa ties missä. Pääsi perille hyväkuntoisena.

Kiitos hyvästä uutisesta @anon24530384. Varmaan jokainen on joskus saanut vahingossa naapureiden postia. Mietin kuinka paljon sitä menee tyhjillään oleviin asuntoihin, joissa harvoin käydään tarkistamassa. Ehkä tuokin kortti on viettänyt aikaa väärässä osoitteessa.

onko uusi mutikoita tulossa ; )

Minäkin voisin innostua. :smiley:

Tätä jo hieman olen odotellut, uutta Summanmutikkaa :face_with_monocle: :cowboy_hat_face: :star_struck: :smile:

Heips kaikki mutikkaa kaipailevat!

Mulla ei ikävä kyllä ole aikaa tätä nyt pyörittää… Harmittaa kun oli oma “keksintö”, mutta pyörittäkää joku muu uus kierros :+1: Mun foorumilla käynnitkin on nykyään niin harvassa että itseäkin ihmetyttää…
Pahoittelen asiaa ja mukavaa kesää :blush:

moi sansku ja muut, nykyään tästäkin löytyy versio fb random korttiryhminä. En tiedä onko forumilla enää kuin “vanhat” crossarit hipatkin on kuihtuneet.

Hei @sansku10 ja lukuisat Summanmutikan ystävät :smile:.

Me, jotka emme käytä vain Facebookia (fb) kortteilussa vaan tätä Potscrossingin Foorumia, voisimme varmaan jatkaa nimenomaan täällä Sansku10:n lanseeraamaa ja vuosia pyörittämää Summanmutikka-hippaa. Itse pidän tästä sattumanvaraisesta korttienvaihdosta, jossa kukin käyttää omia hoksottimiaan, valikoi kortteja toisten laatimien virikkeiden mukaan ja saa vastaanottaa toisten aivoituksin valittuja kortteja - aivan ennalta tietämättä mitä tulee, tai ilman omia korttivaatimuksia :blush:.

Jos osallistujia vain ilmaantuu ja Sansku10 minut valtuuttaa, voisin ottaa tämän kertaisen kierroksen hoidettavakseni. Jatkosta voimme sopia kierroksen aikana.

5 Likes

Kannatan!

1 Like

Pyöräytä vain ykssoprano :blush: Sittenhän sen näkee kuinka löytyy tällä puolella porukkaa mukaan :blush:
Pitäisiköhän tämä vanha ketju poistaa…

dollart - en ole edes koskaan huomannut tuollaista… :face_with_hand_over_mouth::blush::sweat_smile:

1 Like

Minä myös pidän täällä olleesta summamutikasta ja kannatan ykssopranon ehdotusta. En vain voi nyt pariin kuukauteen osallistua loman takia.

1 Like

Mää en ole koskaan osallistunut mutikkaan, mutta viimeksi jo harkitsin vakavasti. Nyt voisin lähteä mukaan, jos sellainen väsätään kasaan. :blush:

1 Like

Voisin myös osallistua tähän, kuulostaa hauskalta!

1 Like

Taatusti tulisin mukaan :clap::+1:

1 Like

Mullakin tulee nyt lomareissu kolmeksi viikoksi,mutta osallistun kyllä tulevaisuudessa…:blush:

1 Like

Kannatan! Olen kuullut että Facebookissa on vaikka minkälaisia ryhmiä mutta en tunne kuuluvani sinne kun olen tähän perinteiseen forumiin tottunut.

2 Likes