** Spar porto fragt fra Danmark **

Hej folk fra Danmark,

Dette er en testballon, så læs mit forslag:

Jeg tilbyder at sende 4 postkort af dig til enhver destination i hele verden over FN i Genève
så gør mig bare færdig med et brev med tre forberedte postkort, læg ikke porto, men lad lidt plads til det.

Hvis du er interesseret, så send mig en PM

@moderator hvis der er et bedre sted at poste det, er du velkommen til at flytte

Skål
Ulrich

Vi ønsker flere deltagere fra Danmark og de nordiske lande generelt. Hvis du sender mig postkort i en konvolut med gyldige tyske frimærker til min postboks (adresse i min profil), lægger jeg dem i den nærmeste tyske postkasse.

Du kan købe frimærker online og printe dem. De er gyldige i tre år, men der er ingen grund til at oplagre dem, for der er ingen minimumsbestilling. Du kan ikke købe den med en udenlandsk fakturaadresse, men jeg forklarer, hvordan du bestiller uden at angive en adresse her:

Hvis du er tæt på grænsen, kan du selvfølgelig købe rigtige frimærker på et tysk postkontor (de udløber ikke, men priserne vil ændre sig, normalt den 1. januar).

Det er ironisk: Da jeg boede i Skåne, sendte jeg min post fra Danmark, fordi det var billigere end i Sverige.

Hej folk fra Danmark,

Dette er en testballon, så læs mit forslag:

Jeg tilbyder at sende 4 postkort af dig til enhver destination i hele verden over UN i Genève
så gør mig bare færdig med et brev med tre forberedte postkort, læg ikke porto, men lad lidt plads til det.

Hvis du er interesseret, så send mig en PM

Skål
Ulrich