SAA POISTAA RR - Joululahja-RR, 2 e ja 4 e ryhmät

Joululahja-RR

Joululahja, 4 euroa
Osoitteet lähetetty 10.12.

  1. flora / kortit, kirjekuoret, sukat koko 39 (musta, lila, värikäs), postimerkit, Brunbergin suklaa, kirja kirpparilta(sellainen, jota suosittelisit, suosittelu olisi kiva lisä :grin:).

LÄH / SAATU: pampula

  1. pampula /
    Kirjekuoria ja paperia (saa olla irrallisia ,kuori vähintään sellainen johon mahtuu postikortti)
    kiva heijastin
    tarroja
    washi teippiä
    kuusenkoriste
    käyttämättömiä postimerkkejä

LÄH / SAATU: flora

  1. cicus / toiveet: yrttitee, jotain syötävää tai ruuanlaittoon tai leivontaan liittyvää

LÄH / SAATU: kaikki

Nyt tossa pitäis olla tähän asti tulleet päivitykset saapuneista korteista.

Sitten, kun testiryhmä on täynnä, avaan joululahjaryhmät!

Sain muuten kortin Liisalta, kiitos syksyisestä fiiliksestä ja hyvästä matkailuvinkistä! Olen mennyt Kuninkaantietä ties kuinka monta kertaa, mutta ei ole tullut pysähdyttyä Kaarinassa.

Olen saanut kortit cicukselta, Liisalta ja miialta.Kiitos paljon! Lähettänyt olen kaikille.

elmanaakalta tuli kiva Kunnaksen kaupunkikuva. Kiitos paljon!

Posti toi tänään elmanaakan kortin - kiitos!

Tänään tuli ritvapeltolan ja miian kortit , kiitos molemmille :kissing_heart:

Minä olen saanut kaikki kortit, kaksi niistä tuli hiekkalaatikon sulkemisen jälkeen ja kiitin ne tuolla vanhan puolen Uusi foorumi ketjussa, kun en arvannut, että tämä oli jo siirretty tänne.

Tännekin on tulleet hienot kortit miialta ja ritvapeltolalta, kiitos molemmille!

Mitenkäs minulla oli mielikuva, että olen saanut kaikki kortit, mutta Miian kortti tulikin tänään, kiitos paljon! Tuli siis pari minuuttia sitten. Jostain kumman syystä tähän taloon on ruvettu jakamaan myöhään illalla. Perjantaina tuli muutama kortti puolilta päivin, mutta ehkäpä ne jätti joku naapuri, joka oli saanut ne vahingossa.

Elmanaakan syksyinen kortti tuli, kiitos!

ritvapeltolan ihana pupukortti saapui tänne, kiitos tosi paljon!

Voisin tulla mukaan joululahja 4e. Toiveena:kortit, kirjekuoret, sukat koko 39 (musta, lila, värikäs), postimerkit, Brunbergin suklaa, kirja kirpparilta(sellainen, jota suosittelisit, suosittelu olisi kiva lisä :grin:).

Tulen mukaan joululahja 4 € ryhmään.
Toiveita
Kirjekuoria ja paperia (saa olla irrallisia ,kuori vähintään sellainen johon mahtuu postikortti)
kiva heijastin
tarroja
washi teippiä
kuusenkoriste
käyttämättömiä postimerkkejä

Tämmöinen ketju on hautautunut ilman suurempaa kiinnostusta.
Skipataanko koko juttu vaiko mitä?
Vai lähetetäänkö @flora ja minä toisillemme paketit ?
Mitä mieltä ketjun vetäjä ja @flora??
Mulle käy kumpi vaan.

Mä voisin vaihtaa 4 euron ryhmään, jos sopii.

Mulle sopii jos tää suljetaan lähipäivinä. Postissa ruuhka enkä itsekään enää lähde jouluruuhkiin metsästämään mitään spesiaalia ja altistamasn itseäni.

Onko @flora mukana? Tarvitsisin molemmilta osoitteen.

Minulle käy kummin vaan. Kun tämä ei suurta suosiota saanut.

Juu, tehdään kolmen hengen ryhmä!