RR- olorr, yhden kortin olo 1 paikka, isokokoiset kortit ja kommentoi 2 paikkaa

92
Kiitos korttieni kirjoittamisesta @Elmanaakka
Kuori saapui perille.

92 Kiitos @minkero korttien kirjoittamisesta.

#91 @katarinahildur ja @minkero lähtevät huomenna takaisin
#92 @katarinahildur @minkero @flora @Silpa lähtevät huomenna takaisin

1 Like

#91 OLOt lähtivat takaisin @katarinahildur ille sekä @minkero lle

1 Like

Tulisin mukaan #94 sekä 95 :smile:

#90
Kiitos @minkero korttieni kirjoittelusta
Kuori @ritvapeltola’lle viety tänään Postiin

#92
Kuoret tulleet kirjoitettavaksi
Kiitos @elmanaakka kirjoittelusta

Onko jäänyt välistä :grin:

92 viimeisetkin lähetetty

Mukaan #93

1 Like

#91 korttini palautuivat @minkero lta kivoin kommentein, kiitos paljon!

#90 @tallu kiitos päiväkirjakorteista :grinning:

#91 @minkero kiitos korttien kommentoinneista :grinning:

:postbox: Kortteja saapunut :postbox:

#91 @minkero kiitos korttien kommentoinnista :slight_smile: Ja juu, usein tuntuu olevan kortteilijat kissa- ja käsityöihmisiä! Itse oon enempi koiraihminen, mut viimevuosina innostunut myös kissoista, kun on ollut hoitokissoja :hugs:

#91 @meringer kiitos korttien kommentoinnista :hugs: Jämälankasukista tuli mieleen, että haluaisin jonkun jämälankaneuletakin tehdä vielä joskus… :smiley:

#91 @Tallu kiitos kommentoinnista :slight_smile: Muistan kanssa lapsena nauhoittaneeni kaseteille, oli kiire saada aina lempibiisi tallennettua alusta saakka :smiley:

#91 @Elmanaakka kiitos kommenteista :smiley: Olipa mainioita taasen, oon välillä miettinytkin et mahtaakohan naapurit ihmetellä kun meille kortteja ja kuoria kannetaan enempi kuin muille :laughing: ja hei, mä aloitin nyt kans villasukkien opettelun uusiksi :smiley:

#92 @Elmanaakka kiitos kirjoittelusta! Pääsi kivasti Tallinna-fiilikseen, me ollaan menossa sunnuntaina sinne :slight_smile:

Myös #92 kortit Silpalta saapuneet kirjoitteluun. Pyrin viimeistään lauantaina laittamaan postiin kaikki itsellä olleet kirjoitetut kortit eli 91 ja 92 kortit!

1 Like

#95 OLOt lähtivät @Elmanaakka lle sekä annettu suoraan @ritvapeltola lle

#95 tullut @Tallu lta kommentoitavaksi

92 kiitos @ritvapeltola korttieni kirjoittamisesta.

#91 Kiitos @ritvapeltola ja @tallu korttieni kommentoinnista ja koristelusta :smiley:
#92 Kiitos paljon @ritvapeltola korttieni kirjoittamisesta, koristeluista ja kuulumisista :smiley:

#90 korttini palautuivat @Silpa lta kivasti kirjoitettuina. Kiitos paljon kuulumisista!

1 Like

#92 korttini palautuivat @katarinahildur ilta kivoin kirjoituksin, kiitos paljon!

#91 OLOni palautuivat @katarinahildur ilta mukavin kissamaisin ja kesälomaisin kommentein - kiitos paljon ! Ihanaa kesälomaa teille :sunny:

92 kiitos @Elmanaakka ja @katarinahildur korttieni kirjoittamisesta.