RR-OLORR, #97 isokokoiset kortit 1paikka, uusia ryhmiä myös

#92 kortit palautuivat @Elmanaakkakivoin kuulumisin, kiitos paljon!

#91 olo lähtee takaisin @katarinahildur ille

1 Like

#90 kortit saapuivat kuulumisilla varustettuina @marzze lta tänään. Kiitos!

#92 silpan kuoret tulleet, joten tämä ryhmä ja loput #91 kuoret lähtee jakoon

#88 sain korttini @flora lta jo viime viikolla, mutta unohdin kertoa tänne, pahoitteluni!

#91 olot lähtee tänään takaisin @minkero lle

Mukaan päiväkirjaryhmään #94 :blush:

#92 kiitos @minkero korttieni kirjoittamisesta :grinning:

Mukaan #94, 95 ja 96

Mukaan #94

#91 oloni saapuivat @minkero n kirjoituksin. Kiitos.,

:postal_horn: Mukaan #93, 94, 95, 96.

Mulla oli jäänyt huomaamatta työpöytäni korttipinoon saapuneita kirjoitettavia kortteja! Oon hieman sekaisin nyt ollut näissä ringeissä, kun itse oon jäänyt vähän jälkijunaan ja monia kaikkia :smiley:

:postal_horn: Mutta tässä nyt tilannekatsaus kirjoitettavista

  • #90 Marzzen olopäiväkirja kirjoitettavana, pyrin saamaan asap piakkoin lähetettyä
  • #91 Tallun kommentointi-kortit sain jo Verkatehtaalla, mutta edelleen kirjoittamatta, pyrin asap! Ja muut Verkatehtaalla saadut kortit lähetetty. (eli #91 elmanaakka, ritvapeltola, tallu, #92 elmanakka)
  • Myös #91 kirjoitettavana Meringerin ja Minkeron kirjoitettavana
  • #92 kirjoitettavana Ritvapeltola, Minkero, Flora + kuoressa lappu, että Silpan kortit tulee kun saapuu

:postal_horn: Ja saapuneet

  • Kiitos #88 korttien kirjoittelusta @flora! :slight_smile:
  • Kiitos #90 päiväkirjaolojen kirjoittelusta @elmanaakka! :hugs:
  • Kiitos #92 korttien kirjoittelusta @minkero ! Kiitos myös Helene S. -biisisuosituksesta, täytyy kuunnella :smiley:

#91 Nyt mä tiedän Axun unista huimat jutut, kun @minkero vähän paljasti :sunglasses:. Kiitos huisisti :smiling_face_with_three_hearts:

Mukaan #93 :hugs:

#92 @minkero lle paljon kiitoksia korttieni kivoista kirjoituksista, mukava lukea työstäsi!

#91 Kiitos @elmanaakka hauskoista kommenteista kortteihini :smiley:

#91 @katarinahildur in ja @minkero n kortit saapuivat kirjoitettavaksi

#90

Kiitos @katarinahildur kivoista kuulumisistasi :smiling_face_with_three_hearts: Mullakin on yksi viikko lomaa kesäkuussa, silloin mennään miehen kanssa Ahvenanmaalle 4 päiväksi ja sitten Padasjoelle juhlimaan äitini pyöreitä viikonlopuksi :blush:

#91 Kiitos @katarinahildur korttieni kommentoinnista ja kauniista koristeluista :smiley: Minäkin olin tulkinnut sen kissa+sää -kortin kuten sinäkin!

#91 Kiitos @meringer korttieni kommentoinnista ja kauniista koristeluista :smiley: Ja kyllä vaan olen lypsänyt lehmää käsin! Lapsuudenkodissani oli lehmiä.

#92 Kiitos @elmanaakka korttieni kirjoittamisesta ja reissukuulumisista :smiley:

1 Like

#91 kortteja tullut kommentoitaviksi @katarinahildur ja @minkero
#92 kortteja tullut kirjoitettaviksi @katarinahildur @minkero @flora @Silpa

1 Like