RR- olorr, yhden kortin olo 1 paikka, isokokoiset kortit ja kommentoi 2 paikkaa

#91 korttini menneet @Tallu lle ja vastaavasti hänen tulleet minulle kirjoitettaviksi

#89 Kiitos @katarinahildur korttieni kirjoittamisesta ja upeista koristeluista :smiley: Oli mukava lukea kuulumisiasi :slight_smile:

#88 kaikki lähetetty

#88 minkeron, ritvapeltolan ja elmanaakan kuoret lähtivät tänään takaisinpäin

Voisin tulla mukaan 92 ryhmään.
88 Kiitos @minkero korttieni kirjoittamisesta.

Jos olet tulossa Hämeenlinnaan Korttien tarinoihin, voit tuoda korttikuoret mulle sinne. Pääsee ehkä osa jo jakoonkin siellä.

2 Likes

#89 kiitos @smabbe korttieni kirjoittamisesta :grinning:

#86 Kiitos @katarinahildur OLO-päiväkirjasta. Kiva oli lukea kuulumisiasi.
Kiitos myös hauskasta Karvinen-kortista, jonka olit sujauttanut kuoreen mukaan :heart_eyes:

1 Like

Mukaan #91 ja #92! Jätän tällä kertaa olopväkirjan väliin, kun ei oo tarpeeksi aikaa :confused: Ja pahoittelut, kun korttien kirjoittelussa kestänyt!!

#88 korttien kirjoittelusta kiitos @elmanaakka, @minkero, @ritvapeltola :slight_smile:

Kiitos @tallu päiväkirja #86 kirjoittelusta ja AIVAN ihanasta Axun kortista, onnittelut 14-vuotiaalle komealle kissalle :smiley:

Ja koska mulla on työpöydällä myös iso kanasa kortteja, joista en oo ihan varma oonko vielä kiittänyt, niin kiitän myös nämä, ettei jää ainaskaan, vaiks kahdesti tuliskin! :smiley:

Kiitos #83 @Silpa!
Kiitos #85 @Silpa!
Kiitos #87 @marzze , @ritvapeltola, @tallu, @elmanaakka!
Kiitos #89 @elmanaakka ja @minkero!
:hugs:

Mukaan #90

#89 korttini palautuivat @katarinahildurilta kauniisti koristeltuna ja kirjoitettuna. Kiitos paljon!

#88 korttini palautuivat @Sinipiika ja
#89 @Smabbe kivoin kirjoituksin, kiitos paljon!

1 Like

#88 Kiitos @sinipiika Praha-korttieni kirjoittamisesta :smiley: Kortit ovat viime syksyn Tsekin-reissulta.

1 Like

#88 kiitos @flora korttieni kirjoittamisesta!

#89 Kiitos @katarinahildur ihan hurjasti kivoista terveisistä ja ylimääräisistä korteista :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

#91 olot kirjoitettavana mulla
@Elmanaakka
@Tallu
@ritvapeltola

#91 kirjoitettaviksi tulivat @Elmanaakka ja @Meringer
@Tallu lta palautuivat asiantuntevin kommentein

Mukaan #92 :innocent:

Okei voisin sittenkin tulla mukaan #90 olopväkirjaan :smiley:

#91 OLOni palautuivat hienoin koristeluin ja kommentein @ritvapeltola lta - kiitooooos :smiling_face_with_three_hearts: sekä @Elmanaakka n ja @Meringer in tulivat kommentoitaviksi