[RR] maand round robin, december 2020

#7marlie heeft mij een kaart gestuurd van de Necropolis van Puig des Molins. Past inderdaad wel in mijn verzameling.

Bedankt voor jouw kaart.

1 Like

#10 heeft het kaartje van #11 @Mar_Jo ontvangen!

Wat een beauty! Het is een sneeuwpanter, toch wel één van de mooiste dieren op aarde naar mijn mening :heart_eyes: en ook nog 2 extra kaartjes en een zakje thee! De kerstkaartjes ga ik gebruiken voor de kerstkaarten actie van het Ouderenfonds, daar schrijf ik elk jaar een stapel kaarten voor. De thee ga ik zeker beschrijven in mijn tea journal :slight_smile:

4 Likes

ik kom net thuis en ik vind twee heel leuke kerstkaarten op mijn deurmat van

#10annalies. dit is wel een heel leuke kerstman. en op de achterkant nog eentje! dit is vast een heel leuke maand voor je om te werken. ik kan me alle knutselwerkjes en schooletentjes nog wel herinneren.

#11jootje, een kerstkaart met een kat. dan zit je meteen goed natuurlijk. ik bof met mijn kat, die heeft nog nooit in de kerstboom gehangen. ik kan wel genieten als andermans katten dat doen :joy:

3 Likes

Ik stuur morgen de RR kaarten uit.

1 Like

Ik (nr. 11) ontving vandaag een kaartje van @xAnnalies (nr. 10)

Indd heel Nederlands, gewoon je fiets maar meer gooien.
Ondanks alles is het jaar echt omgevlogen.
Mijn favoriete moment van 2020, was, ondanks dat het niet positief was, dat mijn man 3 maanden thuis was, omdat hij in de risico groep valt, we kregen daardoor ineens alle tijd samen. Dat was toch wel heel fijn.

2 Likes

#3 meidans
Ik vond twee kaarten voor deze RR op mijn deurmat.

#10 @xAnnalies stuurde mij ook een nostalgische kerstkaart: ‘The Childrens Crib’ van Margaret W. Tarrant :smiley:


Fijn dat je kerst bij jouw ouders kunt vieren. Ik weet het nog niet. Kerstavond gaik naar de kerk en verder moet ik nog zien wat kan tegen die tijd.

En van **#11 @Mar_Jo ** ontving ik een meetingkaart van een high teameeting. Jammer dat je er geen persoonlijke woorden of boodschap op hebt geschreven.
Ondanks dat toch hartelijk dank.

Mag ik iedereen hier vragen mij verder geen meetingkaarten bij deze RR te sturen? Ik zal mijn profiel verder aanpassen. Ik had de meetingkaarten al uit mijn lijst geschrapt, maar mijn ontvangen kaarten staan wel op mijn zonerama site. De meeste daarvan ontvang ik van vrienden die ik bij eerdere meetings ontmoet heb.

2 Likes

#12
Dank je wel Jolanda (Jootje, 11) voor deze prachtige kaart uit de nieuwste serie van Studio Draak en het kersttheetje. Nog nooit gezien deze thee!
image

1 Like

#3 meidans
Net kwam de kaart van #8 Winkey aan. Jip en Janneke bij de kerstboom. Lekker volgeschreven en in een mooie envellop. Ik vind dat niet erg hoor. Staat zelfs in mijn profiel :slight_smile:

Ik zelf vier geen Sinterklaas dit jaar. Ga zo werken in de dierentuin.
Bedankt voor deze leuke kaart Winkey .

1 Like

Op de verkeerde plek gemeld (ik vond het al zo rustig :face_with_hand_over_mouth::woozy_face:)

De eerste kaart is binnen! Lekker snel hoor!
Ik # 8 heb ontvangen van #6 (Marlie) een Inge Löök voor mijn collectie.
Bedankt Marlie, gaat lekker zo. En ik ben van plan nog wel even mee te doen hoor, al moet ik zeggen dat 14 kaartjes, naar de 55 voor de eenzame mensen en de 15 van de secret Santa even een dingetje is. Maar goed, even door schrijven, dat hoort bij de hobby :blush: en misschien dat de familie ook nog een kaartjes krijgt :wink:

1 Like

Ontvangen #8 van #10 (Annelies)
De kerststal.
Ik ben dol op kerst, kaartjes schrijven en de lichtjes overal. Heerlijk om cadeautjes te mogen geven, gezellig samen zijn ( liefst niet met te veel) koken en bakken!
Bedankt Annelies voor je schattige (kerst)kaart en lekker theetje😊

En van #10 (Jootje)
Een pracht van een Kristina Heinemann! Zo fijn om deze te krijgen. Ook ik wordt blij van dit soort kaarten. En wat heb je het weer heerlijk verpakt, ik wist meteen dat het van jou was :blush:
Ook van jou een lekker theetje en extra kaartjes. En wat een fantastische postzegel!
Bedankt Jootje!

2 Likes

Excuses voor melden in de berichtenbox, hierbij in het draadje.

#2 ontvangt #7

@Marlie; zo herkenbaar; hier laat ik mijn jongens ook goed op een bank spelen. Lelijk ding, volgens mijn partner zit/ligt hij zo lekker :joy:
Dank voor jouw kaart

1 Like

Gisteren de kaart naar #5 @Annerie gepost

1 Like

#1 yoga heeft ontvangen van
#7 Marlie, een fantastische Coca Cola kaart, er staat november RR op deze kaart, is deze dan niet voor december? Deze kaarten spaar ik het hele jaar door!
#8 winkey, wat een verrassing! Een metalen Coca-Cola kaart! Geweldig! Wat een kadootje! En kaarten in enveloppen, vind ík sowieso niet erg. Postzegels verzamel ik weer voor andere mensen.
#10 Annalies, een ijsbeertje, nog geen plannen. Eerst maar even afwachten. We hebben met het gezin Corona op dit moment. Even aankijken hoe we er doorheen komen. Gisteren wel de kerstboom neergezet.
#11 jootje, een prachtige kerst pinguïn van studio draak! Wat leuk om deze te ontvangen. Ik heb ze ook net besteld. Ik vind ze ook zo leuk!!
Allemaal heel erg bedankt voor deze kaarten
image|340x453

1 Like

@Annerie zo jammer dat mijn kaart naar jou niet op tijd is aangekomen. Ik had hem expres meteen dinsdag al verzonden :cry:

1 Like

Ik (12) heb een mooie kaart van @xAnnalies (10) ontvangen, dank je wel. Wij vieren kerst met een paar kleine cadeautjes maar pakken ook niet groots uit. Ik moet ook vaak werken met kerst, dit jaar ook. Dat hoort er nu eenmaal bij als je in de gezondheidszorg werkt

1 Like

ik heb mijn kaarten net precies op de post gedaan.

1 Like

#11 Jootje78 heeft mij een leuke kerstkaart gestuurd. Ik kende die kaartjes nog niet. Leuke postzegelook.
Bedankt voor je kaartje en je RAS kaartjes.

2 Likes

#2 ontvangen van

#10 xAnnalies; schattig kaartje dank je wel

#11 Jootje78 dank je wel voor jouw mooi gevulde envelop met extra kaarten en een thee-tje. Grappig die kerstdoepa.

2 Likes

Mijn kaartjes zijn gepost!

1 Like

#15 ontvangen van:

#7 Marlie
#10 Annalies
#11 Jootje78

@Marlie bedankt voor kaartje! Ook in de Louvre geweest?! Ben een weekend lang in het Louvre geweest en nog steeds niet alles gezien!! Haha
Btw, leuk om te horen over je dochtertje

@xAnnalies bedankt voor kleurrijke kaartje! Om eerlijk te zijn ik moet elke winter opnieuw aan de koud wennen!! Haha waar zou jij naartoe willen verhuizen voor warmere weer??

@Mar_Jo leuk, bedankt! Inderdaad dier en quote! Leuk!! Jij ook een leuke en gezellige maand!! :smiley:

1 Like