[RR] maand round robin, december 2020

@Annerie ik heb je mijn adres in Pb gestuurd

1 Like

okay, dan is het helemaal goed, ik las het net even anders, vandaar :slight_smile:

1 Like

Ik heb echt superleuke ansichtkaarten voor kerst; vintage reclamekaarten van coca cola. Nu sturen we eigenlijk geen ad-cards, maar mocht iemand ze toch graag ontvangen dan hoor ik het graag! :slight_smile:

1 Like

@Annerie
Hé hallo! Ik vraag het toch voor de zekerheid, kan ik nog meedoen met december?? Anders wacht ik tot volgende maand :slight_smile:
Als wel kan dan stuur ik je dan wel mijn nieuwe adres op

2 Likes

Ik spaar Coca Cola kaarten😍

3 Likes

Stuur je adres maar, het lukt me niet meer om vandaag nog alle adressen naar iedereen te sturen, dus dat doe ik morgen vroeg, als ik je adres dan heb kan ik je er nog bij zetten :slight_smile:

Voor de rest: de adressen volgen dus morgenochtend ipv vandaag.

2 Likes

adressen zijn verstuurd! Veel plezier allemaal met het versturen en ontvangen van de kaartjes!

4 Likes

Ik was vrij vandaag, met een lange reeks werken in het verschiet, dus ik heb alles al geschreven en gepost! :star_struck: hopelijk zijn de meeste er morgen al!

2 Likes

oh wauw. ik kan geen 14 kaarten in een keer schrijven hoor, dan krijg ik kramp in mijn hand en is mijn schrijfinspiratie op :sweat_smile:

ik ben wel al begonnen met uitzoeken en um @Marleen1979 , zou je het heeeel erg vinden om mijn kaart zonder envelop te krijgen? je adres en postzegel staan namelijk al op een kaart. sorry!

2 Likes

Ik ben ook super druk de komende tijd (iets met juf in december, haha), dus mijn kaarten gaan morgen allemaal op de bus! Geen kramp en zelfs mijn inspiratie werkte mee vanavond, jeej!

3 Likes

Daar is hij inderdaad al, #10 van #7 (@Marlie)
Mijn eerste Moomin kaart in tijden, dankjewel!!
Mijn corona bonus was inderdaad ook wel leuk, toch ijft het jammer dat onze beroepen wat salaris betreft zo ondergewaardeerd worden!
En ik ben wel van plan om nog vaker mee te doen met de RRs :slight_smile:

2 Likes

Ik (#11) ontving net het kaartje van @Marlie (#7)
Wat een schattig washi-tape, ik heb er ook heeeel veel, maar deze nog niet. :wink: Er is ook zoveel.
Wat leuk dat jullie naar Beekse Bergen zijn geweest. :smiley:

Mijn kaarten zijn vandaag gepost.

1 Like

#3 meidans Ook hier kwam vandaag de eerste kaart aan van #7 marlie.
Een mooie nostalgische kerstkaart met kribbe voor mijn verzameling.
Ja in een tweedehandswinkel kuje echt wel schatten vinden.
Leuk idee die verrassingspakketjes. Ik denk dat men het wel heel erg zal waarderen.

1 Like

Dank je wel Marlie voor je kerstkaart die ik (12) vandaag van je ontving
Ik neem aan dat het voor deze groep is want dat ontbreekt op deze kaart, evenals je nummer maar ik geloof dat dat #7 is. Ik heb het even opgezocht.
image

1 Like

Ook ik ga er vanuit dat je deze kaart voor deze groep hebt gestuurd #7 @Marlie? Dat stond namelijk niet op de kaart… :wink: Geen Titanic inderdaad, maar deze kaart is ook leuk, dank je wel! Dat zou wat zijn als je hier een cruise mee kon gaan maken… Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat :slight_smile:

@Jess18877 @Annerie
RR en nummer staan op het label, bij je adres!

2 Likes

oops niet gezien :see_no_evil:, hahaha 't is nog vroeg :wink:

1 Like

Nee zeker niet. Geen probleem!

1 Like

ik weet niet of jullie het doorhebben maar jullie zijn ook kaarten aan het doorgeven via de pm. dat is niet de bedoeling denk ik?

1 Like

Dat is zeker niet de bedoeling.
Graag alle kaarten (alsnog) hier melden, ik werk het vanuit hierbij en niet vanuit het bericht waarin ik de adressen heb verstuurd. Anders is het echt niet te doen voor mij. Het bericht is eigenlijk alleen bedoeld voor het versturen van de adressen, meer niet. Er staat ook bij dat de kaarten hier in het topic gemeld moeten worden.