[PYTANIE] Gdzie kupować kartki

Witam serdecznie,

Jestem początkującą osobą w PostCrossingu i chciałbym dowiedzieć się gdzie nabywacie kartki pocztowe, które wysyłacie? Niestety w w urzędach pocztowych są najczęściej tylko kartki z kilkoma zdjęciami z danego miasta lub okolicznościowe (urodziny, ślub, itd). To samo tyczy się księgarni i EMPIKów które odwiedziłem - tylko kartki okolicznościowe.

Gdzie zatem można zakupić kartki o innej tematyce - ogólne krajobrazy, kartki typowo “narodowe”, humorystyczne, zwierzęta, postacie popkultury, itd?

Polecam https://houseofpostcards.pl/
Ogromny wybór kartek.

4 Likes

https://www.postallove.com/

2 Likes

Ja staram się zawsze szukać kartek również przy okazji zwiedzania różnych “atrakcji turystycznych” typu zamki czy muzea. W miejscowościach typowo turystycznych też można dostać jeszcze widokówki, chociaż z roku na rok coraz trudniej (obserwuję po miejscowości nadmorskiej, którą co roku odwiedzam).

Co do kartek innych niż widoki, to raczej tylko w sklepach online.

1 Like

z internetowych sklepów polecam tez Delicious Postcards - internetowy sklep z pocztówkami

sprawdź, czy nie ma u Ciebie galerii sztki cz takich sklepików autorskich, z rękodziełem,albo cepelii, tam tez czasem można znaleźć pocztówki

3 Likes

Mam pytanko. Czy ktoś z Was zamawiał na mymagicard.com?
Chodzi mi głównie o to, czy przesyłka idzie z Rosji czy z Holandii - przesyłka nadana została przez PostNL, ale na początku numeru ma RU a na końcu NL.

Wiadomo, że chodzi o to, czy PP zedrze ze mnie te 8,50…

1 Like

Dzięki wszystkim za pomoc. Pierwsza partia ponad 50 kartek zamówiona i już otrzymana z House of Postcards :slight_smile: , a nawet już częściowo rozesłana.

witam, z początku też miałam ten sam problem, gdzie je kupować. Na Poczcie słabo to wygląda, bo głównie tam są turystyczne, albo okolicznościowe. polecam osobiście te strony:

https://www.postallove.pl - tutaj obowiązuje jeszcze promocja

Ja zamawiałem z mymagicard.com.