PostNL App

Ja, sinds gisteren inderdaad.

Ok, dan ligt het dus niet aan mijn telefoonā€¦ :grin:
Persoonlijk vind ik het ontbreken van de datum wel vervelend. Ik ga het dus ook even melden bij PostNL.

Update, dit was het antwoord van Tatiana bij PostNL:

Goedemorgen! ja dit kan wel kloppen wij hebben vandaag ook de melding gekregen dat de datum niet meer weergeven zal worden maar dat je nu te zien zal krijgen: We proberen binnen 3 dagen de brief te bezorgen.

Mijn reactie:

ja, dat krijgen we inderdaad te zien, maar daar ben ik als gebruiker dus niet blij mee. Ik gebruik het overzicht ook als een soort admin namelijk, net zoals diverse andere mensen die ik ken.

Tatiana:

Ja dat kan ik begrijpen, jammer genoeg kunnen we er niets aan veranderen. het is dan ook geen tijdelijke wijziging. Het zal nu altijd zo zijn.

Men kan er dus wel bij zetten dat men het binnen 3 dagen levert, maar je kunt dit niet controleren als er geen datum meer wordt vermeld. Dit zal waarschijnlijk ook de bedoeling zijn, maar

1 Like

Ja, zoiets dacht ik al wel. Ik maak nu een screenshot als er post in staat. Dan heb ik mijn eigen tracking systeem

1 Like

Er zal wel teveel geklaagd zijn dat men te traag bezorgt. Dan ga je natuurlijk niets aan de bezorging doen, maar haal je de datum weg in de appā€¦ pfff totaal niet klantgericht zo PostNL. Was Sandd er nog maar als alternatief.

1 Like

Ik durf ondertussen ook te zeggen dat alle poststukken, die niet op de dag van kennismaking in de app worden bezorgd altijd van de irritante stikkers worden voorzien. Vandaag mocht ik ook twee fantastisch versierde kaarten uit mijn brievenbus vissen. De stikkers erop hebben bij beiden de postzegels kapot gemaakt. Echt zonde.

1 Like

Ja, klopt! Terwijl adres klopt en goed leesbaar is, toch zoā€™n hersticker eropā€¦irritant!

Het val me zojuist op dat het volgende niet meer getoond wordt in de app

Er staat nu ā€œDeze post ligt binnenkort in je brievenbusā€ :thinking: :see_no_evil:

1 Like

Dat valt mij ook op. Staat een kaart eerst duidelijk leesbaar en zonder sticker in de app, staat hij er 2 of 3 dagen later ineens weer in met lelijke stickerā€¦ waar is de liefde voor post gebleven bij PostNL?

1 Like

Die is in 2011 vertrokken, samen met de postkantoren en de betere service van de PTT :disappointed:

1 Like

Het ziet er naar uit dat ik mijn eerste kaartje ontvangā€¦ Terwijl ik afwezig ben. :upside_down_face:

Is het een taboe als ik de code vanuit de postnl app overtyp op postcrossingšŸ¤”

Zelf zou ik het niet zo snel doen, omdat ik een kaart pas registreer als ik de kaart echt in handen heb. En in de app, is geen garantie voor in handen hebben. Maarā€¦ je moet het zelf weten. :wink: Zolang je geen kaarten registreert waarvan je de kaart helemaal niet hebt gezien. Bv omdat iemand een berichtje stuurt met de vraag om hem te registreren.

1 Like

Het lijkt er op dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. De postcard uit america lijkt verloren te zijn geraakt.

De timing was echt verschikkelijk, ik stond onder druk om deze te regstreren omdat ik drie weken van huis ging, en koos eieren voor mijn geld. Maar toen ik thuis kwam, geen pstcard. Echt verschrikkelijk dit.

@loebas,

Bedoel jij deze kaart?

Wat bedoel jij met jouw bericht? :thinking:

Wat ik bedoelde met de vorige post was dat ik een melding van een postcard in mijn PostNL app kreeg, een paar dagen voordat ik met vakantie ging, en ik dus 3 weken van huis ging. Ik was bang dat deze dus onnodig verliep, dus registreerde ik heb van te voren.

@loebas, Ik heb het verplaatst naar dit topic: PostNL app. :netherlands:

1 Like

Oh wat suf! Niet het einde van de wereld, je hebt de tekst kunnen lezen en geregistreerd, je hebt alleen een extra kaart in je ontvangen kaarten in het systeem staan die je nooit vast hebt kunnen houden. Maar wel balen dat dat dan precies je eerste kaart was!

Ik heb ook wel vaker dat het lang duurt voordat een kaart echt opduikt in de brievenbus, maar met 3 weken ligt hij waarschijnlijk ergens bij buren, onder de sorteermachine of in de bosjes :cry: