Postcrossers provincie Utrecht, wie heeft er zin/tijd?

Goedemorgen,

Er zijn bijna 37.000 Postcrossers in de provincie Utrecht. Ik woon in het postcode gebied 34.

:love_letter: Wie woont er bij mij in de buurt en heeft zin/tijd om bijvoorbeeld 1 x per maand bij elkaar te komen om kaartjes te schrijven, kaartjes te knutselen, versieren, enz.
Je kunt me een PM sturen.

4 Likes

:love_letter: Ik haal deze nog even aan.
Niemand?

Hoi Jessica,

Je hebt een leuk idee. Jammer dat je nog geen reacties hebt gekregen. Jouw woonplaats is met het OV niet makkelijk te bereiken, misschien is dat een probleem.

Mocht je een keer in de stad Utrecht willen afspreken met een klein groepje op een zaterdag of zondag, dan zou ik graag aansluiten. (Ik werk in Utrecht, dus ken mijn weg een beetje daar).

Groetjes, Pia

2 Likes

Wat leuk dat je reageert @piavano

Het hoeft zeker niet bij ons op het dorp, dat was ook absoluut niet de gedachtengang. Utrecht zou al heel leuk zijn.

Wie heeft er nog meer zin?

:hugs: :heart_eyes_cat:

1 Like

Ik heb je een PM gestuurd - woon dan wel niet in provincie Utrecht, maar ik kom regelmatig in jouw woonplaats omdat daar ook familie van mij woont :wink:

1 Like

Ik heb inmiddels samen met een mede Postcrosser de casual maandelijkse meeting The Brunching Dutchies opgezet.

Je kunt de details hier vinden:

5 Likes

Wat een leuk idee! Jammer dat ik vandaag gemist heb maar ik hou het in de gaten voor volgende keer!

1 Like

@JessBrab,

Omdat de meetings nu ook
:postcrossing: Hier - meetups Nederland/Netherlands
worden vermeld, sluit ik dit topic. :blush:

1 Like

Dank je wel @JetteLise

1 Like