Postcard 150 years in Finland meetup in Kokemäki, Finland 5.10.2021

:world_map: CITY/REGION: Kokemäki, Satakunta, Finland
:pushpin: MEETUP PLACE: Peipohjan asema, Asemakuja 8, 32810 Peipohja (Kokemäki)
:calendar: DATE: 5.10.2021 (5th of October)
:alarm_clock: TIME: 17:00 (5:00 PM Finnish time)
:page_facing_up: MEETUP PLAN: We will meet and celebrate postcard that turns 150 years in Finland! Please take care of your hand hygiene and don’t come if you’re ill. Sign up with email kekofin@gmail.com before 19.9. Welcome!

1 Like

Postikortti täyttää Suomessa 150v 10.10.2021! :smiley:
Tervetuloa juhlamiittiin Peipohjan asemalle jo ennen varsinaista juhlapäivää, ti 5.10.2021 klo 17-19. Ethän tule jos olet kipeä. Miittipaikan osoite on Asemakuja 8, 32810 Peipohja (Kokemäki). Tarjolla pientä purtavaa. Ilmoittautumiset sähköpostitse kekofin@gmail.com 19.9.2021 mennessä.

Miitissä pääsemme tutustumaan kansiolliseen Yhdysvalloista saapuneita postikortteja!

Tällä hetkellä tulossa minun lisäkseni @kekofin, Kirjoliina, smilingnight, Lartti, @krizista, Manu_the_shiba_inu, MerVe10 ja Teparou.

Olisiko kellään miittikorttia vaihtoon? Mä voin lähettää Oulun kortin tai jotakin muuta😊

Minä myös kaipailisin Kokemäen miittikorttia eli jos jollekin jäi ylimääräinen niin tekisin mielelläni vaihdon toivekorttiisi tai Jyväskylän miittikorttiin

Hi @ezzi and everyone at this meeting! Thank you for sending us a nice postcard from your get-together — we hope you all had a nice time!

1 Like