PEN VRIENDEN ✍🏻 gezocht die willen schrijven in het Nederlands

Bijmeerleuks.nl is er een gedeelte penvrienden gezocht.
Alle leeftijden,je moet denk ik wel eerst account aanmaken.

Hoi allemaal,
Mijn naam is Kiki, 21 jaar, en ik zou graag vast met iemand kaartjes willen uitwisselen. Ik ben erg creatief en maak het liefste mijn kaartjes zelf. Ook ben ik sportief: ik zit op waterpolo en fiets graag. Het lijkt me leuk om creatieve dingen uit te wisselen/over kunst te hebben of over andere leuke dingen.
Groetjes Kiki

Hallo Gemma,

Ik wil graag je penpal worden, k spreek Nederland, Engels, Duits en een beetje Frans.

Laat maar weten of je ook met mij wilt schrijven.

Groetjes,

Wendy

Ik ben op zoek naar een mede postzegelverzamelaar die het net als ik zonde vindt om al die ongestempelde zegels in zijn/haar album te hebben maar te weinig post uit Nederland krijgt om ze allemaal te vervangen met gestempelde.
Dus ik dacht wie weet kunnen we 2 dingen combineren: penpal worden en onze eigen postzegelcollectie gestempeld krijgen.
Dus ik zoek een penpal, met voorkeur met een beetje dezelfde interesses als ik, die bij het antwoorden mijn zegels kan retourneren. En ik zal hetzelfde doen.
Mijn interesses naast Postcrossing :wink: en postzegels is de natuur, koken en eten, mijn katten, lezen, muziek, uitstapjes maken, bordspellen en nog een hoop andere dingen. En zie verder mijn Postcrossing profiel.

Ik sta ook open voor mensen die net als ik een stapel ongewenste kaarten heeft die je maar niet kan slijten bij Postcrossing en om ze te gebruiken om postcard pals te worden.

Groeten
Laura

Hoi Veronika,

Ik lees je berichtje nu pas maar als je nog iemand zoekt om mee te schrijven.Ik heb postpapier en kaarten genoeg.

Groetjes,

Wendy

Hoi, ik ben op zoek naar 1 of 2 penvrienden.
Mag ook eerst via e-mail en instagram.
Mijn naam is Jill. En ik ben 33.
Ik woon in Noord Brabant.
Ik werk in een verzorgingstehuis.
Ik doe knutsel werk voorbedereiden.
Ik hou erg van muziek.
Ik ben een Swiftie. Ik hou ook heel erg van Pommelien Thijs en Camille d’hont.
Lijkt het je leuk om contact te hebben met mij stuur dan een dm.
Groetjes.

Hoooi!
Wat komen er veel steekwoorden overeen bij mij! Lijkt me super leuk om met je te schrijven. Steekwoorden die bij mij passen: muziek, kamperen, buitenlucht, borduren,haken, breien, quilten, heel veel wandelen, koken en eten, lezen, boswachter, goedlachs en gek op fantasy festivals :slight_smile:
Liefs Mirthe

1 Like

@Tilliata Wat leuk! Ik stuur je direct een PBtje!