PEN VRIENDEN ✍🏻 gezocht die willen schrijven in het Nederlands

PEN VRIENDEN gezocht die willen schrijven in het Nederlands .

Ben je op zoek naar een penvriend(in)?
Dan kun je hier je oproepje plaatsen.
Je kunt natuurlijk ook reageren op een verzoek van iemand anders.

Deze rubriek is bedoeld om een penvriend(in) te vinden.
Het gaat hier om correspondentie via echte post, dus het versturen van brieven en / of kaarten.

gereserveerd

Hoi allemaal!

Ik ben Gemma, ik ben 35 jaar en ik woon in Manchester, Engeland met mijn man en mijn 4,5 jarige zoon. Maar oorsprongelijk kom ik uit Schotland.

Ik woonde in Amsterdam voor 3 jaar, dus mijn Nederlands wáás wat goed, maar nu ben ik heel roestig! ik wil mijn Nederlands graag verbeteren en daarom dacht ik, ja, misschien kan ik een lieve penpal hier vinden! Engels is mijn moedertaal en ik spreek ook Frans.

Ik zou liever een penpal tussen 25-55 voor een ‘snail mail’ correspondentie in het Nederlands/Vlaams of inderdaad, Dengels! Maar eerlijk te zeggen, het maakt me niet uit!

Ik zal heel veel fouten maken, daarom hoop ik dat je het niet uit maakt!

Tot zo!

Gemma

2 Likes

Hi all! I would like to exchange more cards with people from my own country (the Netherlands). I have a lot of different cards, and would like anything as long as it’s without an envelope. Let me know if you are interested, I look forward to your message, have a great day!

I moved your topic to the Netherlands section of the forum, this way, people from your own country are more likely to see this. I hope you don’t mind.

Hallo @dlagerwaard , Daan,

Jij kunt de post/ het verzoek in het Nederlands schrijven :wink: .
Ik zie dat iemand van het forum jouw post naar het NL forum heeft verplaatst .

Fijne avond :smiley:

Hi! Ik ben Valerie, 40 jaar jong, en woon in de gezellige stad Antwerpen samen met mijn man die uit Breda komt. Ik hou van fitnessen, shoppen, een terrasje doen, een daguitstap maken, reizen… Ik hou van bruisende, grote steden en zou het leuk vinden om die te ontdekken met een leuke meid uit Nederland. Het zou tof zijn om bv samen Amsterdam te bezoeken, of Rotterdam, … Als je dit leuk lijkt, stuur me gerust een berichtje: valeriemichielsens@hotmail.com

3 Likes

Hoi Gemma, ik heb je een privébericht gestuurd!

Hi! Ik ben Valerie, 40 jaar oud, getrouwd en woon in Antwerpen. Ik heb geen kinderen… Ik hou van sporten, koken, dagjes weg, verre reizen maken, genieten van het leven, shoppen … Ik leer graag nieuwe mensen kennen. Het lijkt me leuk om met een leeftijdsgenoot uit NL te emailen. Ik verken graag nieuwe steden in NL en het lijkt me leuk om dit samen te doen…

Hallo, ik ben op zoek naar ansichtkaartvrienden die me in het Nederlands schrijven, omdat ik deze taal aan het leren ben en nog een beginner ben. Ik ben 65 jaar oud en ben geïnteresseerd in de onderwerpen van die tijd. Als je me wilt schrijven, stuur me dan een PM - heel erg bedankt.

Ik ben ook aan het zoeken van penvrienden. Vladimír Šmejkal

Hallo Gemma,

Ik heb je een berichtje gestuurd :slight_smile:

Groetjes,
Nathalie

Hallo anoli2000,

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Groetjes,
Nathalie

Hallo Vladimir22,

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Groetjes,
Nathalie

Hoi Gemma,

Ik zie dat dit berichtje uit 2021 is, maar mocht je nog steeds opzoek zijn naar penvrienden uit Nederland dan laat je het maar weten. Ik woon in Nederland en ben 36 jaar

Groetjes Femke

Hallo
Ik ben Evi ben 36jaar woon in belgie in proventie Antwerpen Kempen
Ik zoek een nieuwe penvriendin wie wil met mij schrijven?
Wil gerust ook kaarten wisselen?
Grtjes evi

Hoi Evi, het lijkt mij leuk om te schrijven. Ik ben wel old school qua schrijven, dus ik schrijf brieven/kaarten. :smiley: Ik weet dat veel mensen er hele mooie kunstwerkjes van maken, vandaar dat ik het even toelicht. :upside_down_face: Zal ik je een pb doen? Groetjes Diana

Hallo ik ben veronica, ik ben 46 jaar oud. Houd van lezen, tekenen, schilderen, hardrock en elfjes. Hou erg van schrijven en heb een hoop te vertellen. Ik hoop dat er iemand is die met me wilt schrijven

Liefs veronica

Mijn dochter Vajèn zoekt een nederlandstalig penvriendje of vriendinnetje om mee te schrijven.
Ze zit in groep 3 en kan nu dus zelf haar brieven schrijven.
Vajèn zit op scouting, houdt van stuntsteppen en buiten spelen en doet regelmatig modellenwerk.
Wie heeft er een zoon/dochter die het leuk zou vinden om met haar te schrijven? Stuur me dan een pb!