PELI - KKV Huhtikuu 2021

Kuukauden voittaja huhtikuu 2021

Jos haluat ilahduttaa kuukauden voittajaa kortilla ja olla näin mahdollisesti seuraava kuukauden voittaja itse, kysy voittajan osoite tässä ketjussa ja sen saatuasi kuukauden aikana lähetä kortti. Voit osallistua joka kuukausi, kerran tai niin usein kuin haluat.

Kuukauden ensimmäisenä päivänä edellisen kuukauden voittaja arpoo yhden kortin kaikista saamistaan korteista. Se, jonka kortti tulee valituksi, on seuraavan kuukauden voittaja.

Tuleva voittaja ei tiedä etukäteen olevansa voittaja, vaan se tulee yllätyksenä. Arpoja nimittäin arpoo myös “valevoittajan”, joten jos tuleva voittaja haluaa osallistua, saa hän valevoittajan osoitteen. Jotta peli olisi reilua, voittajan tulee lähettää valevoittajalle kortti, vaikka hän saisi tietää olevansa voittaja ennen kuin ehtii itse lähettää kortin. Kaikki lähettävät yhden kortin! Jos lähettää useamman kortin voittajalle, vain yksi osallistuu arvontaan.

Jos haluat kuukauden voittajan osoitteen, lähetä yksityisviesti edellisen kuukauden voittajalle (ketjun aloittajalle) tai pyydä sitä tässä ketjussa. Voit pyytää voittajan osoitetta minä päivänä tahansa kuukauden alusta kuukauden loppuun. Varmista kuitenkin, että korttisi ehtii perille ennen kuun loppua, jos haluat osallistua seuraavan kuun voittaja-arpajaisiin. Korttien lähettelyä voi jatkaa, vaikka voittaja jo tietäisi olevansa kuukauden voittaja.

Kirjoita korttiin nimimerkkisi, nimesi ja osoitteesi selkeästi, jos haluat osallistua arvontaan.

Merkitse postikorttiisi myös KKV, kuukauden voittaja tms., jotta mahdollisesti muutenkin paljon kortteja saava voittaja ei mene sekaisin siinä, mitkä ovat Kuukauden voittaja -kortteja ja mitkä muita.

Kuukauden voittaja arvotaan kaikista saaduista korteista, jos et kortissa ilmoita jääväsi arvonnan ulkopuolelle.

ONNEA ARVONTAAN!

Tässä onnekkaiden voittajien lista tuoreimmasta alkaen (valevoittajineen) viimeisten 12 kk:n ajalta:

Maaliskuu 2021 - MsMoney (outsa)
Helmikuu 2021 - Regndroppar (?)
Tammikuu 2021 - ykssoprano (ritvapeltola)
Joulukuu 2020 - outsa (ritvapeltola)
Marraskuu 2020 - Lilla (MsMoney)
Lokakuu 2020 - ritvapeltola (Lilla)
Syyskuu 2020 - kiraffi (ei ilmoitettu?)
Elokuu 2020 - angeliina (MsMoney)
Heinäkuu 2020 - onneli78 (ritvapeltola)
Kesäkuu 2020 - outsa (onneli78)
Toukokuu 2020 - MsMoney (Kherya)
Huhtikuu 2020 - ichabodhides (Liisa16)

Lähettämällä kortin huhtikuun voittajalle, osallistut toukokuun voittajan arvontaan, kunhan muistat laittaa korttiin osoitteesi. Ilman osallistumista arvontaankin voi voittajaa onnitella.

Nyt sitten jäädään odottamaan, kuka kertoo olevansa huhtikuun onnellinen voittaja. :tada: :slightly_smiling_face:

saisko osoitteen kiitos

Minullekin voisit lähettää Huhtikuun voittajan osoitteen, kiitos!

Saisinko osoitteen, kiitos!

Osoite lähetetty sitä pyytäneille :smiley:

Ottaisin voittajan osoitteen, kiitos!

Osoite lähetetty outsalle :smiley:

saisinko osoitteen, kiitos :slight_smile:

Lillalle lähetetty osoite :slight_smile:

Minäkin haluaisin voittajan osoitteen :slight_smile: , kiitos.

Osoite lähetetty ykssopranolle :smiley:

Saanko voittajan osoitteen, kiitos.

Osoite lähetetty Silpalle :smiley:

Saisinko osoitteen, kiitos! :slight_smile:

Osoite lähetetty Regndropparille :slight_smile:

Kuukauden voittaja täällä kiittää saapuneista korteista
@kotona @Finerst @ykssoprano
@regndroppar @ritvapeltola

Kiitos @outsa vintage puhelimesta

1 Like

Kiitos @Lilla koivukortista koivupostarin ja koivutarran kera

Luulin lähettäneeni jo 12.4. valevoittajalle kortin, mutta se löytyikin viiden muun kortin kanssa mun Lähtevät-muovitaskusta! Tänään pääsi Postiin asti :grinning_face_with_smiling_eyes:

Valevoittaja kiittää ja kumartaa toiveiden mukaisesta kortista. Onko nykyään tapana että täällä julkaistaan kuva saadusta? Minulla ei ole toimivaa skanneria/printteriä, niin en nyt saa kuvaa esiin, mutta siinä on kukkia pursuava postilaatikko, taiteilijana Inge löök.

1 Like