Parhaat postikorttikaupat Tallinnassa?

Heipsun! En löytänyt äkkiseltään tästä aiheesta topicia, joten ajattelin kysäistä. Onko teillä kokemusta Tallinnan korttikaupoista tai -apajista ylipäätään? Museoissa varmaan myydään kortteja, mutta jos jotakin muita kivoja kirja- tai taidetarvikeliikkeitä tiedätte, ottaisin suurella ilolla vinkit vastaan :slight_smile:

Kiitoksia jo etukäteen!

PS. Myydäänkö Tallinnassa postimerkkejä samaan tapaan kuin Suomessa eli vähän siellä sun täällä? Vai täytyykö varautua etsimään?

Pakko myöntä, että itsekään en ole kauhean kartalla mitkä on hyvät paikat, kun tosi harvoin tule käytyy keskustassa. Yleisesti tavallisia kortteja on kaupoissa tosi vähään, enimäkseen on kaksipuolisiä kortteja. Mistä itse löysin turisti kortteja ja vähään muutakin oli

  • Viru keskuksen Rahva Raamat
  • Rimi satamassa (Nautika) siellä on muutamia turistikortteja
  • suveniiri kauppa heti Viru porttien jälkeen oikealle Vana-Viru katu, siellä oli 50 sentti turistikortit, enimäkseen monta kuva samalla kortilla.

postimerkkeja mun mielestä oli ihan siinnä kirjakaupassa.

1 Like

Solaris-kauppakeskuksesta löytyy ainakin kivoja kortteja! Itse käyn aina siellä. Myymälä löytyy helposti kun menee vain kauppakeskukseen. Kortit maksaa 0,50e tai 1e.

Itse ostan postimerkit suoraan postista koska siellä on enemmän erilaisia vaihtoehtoja. Muuten kaikkialla taidetaan myydä vain niitä Viron lippu -merkkejä.

1 Like

Minäkin olisin ehdottanut tuota Virukeskuksen kolmannessa kerroksessa olevaa
Rahva Raamat kirjakaupaa.
Vanhasta kaupungista löytyy kivoja kortteja , poikkea vaan pieniin matkamuisto ja käsityökauppoihin.
Itse löysin kivoja kauppoja mutten enää muista niiden nimiä.
Ja sitten Navitrolla kortteja Navitrolla Galleriassa ,osoite Luhige jalg 1
Ja postimerkkejä tosiaan myydään ainakin kaikissa kortteja myyvissä kaupoissa.

1 Like

Kiitos paljon teille vinkeistä :heart_eyes::heart_eyes::sparkles: