NORGE paperbox postkort

akkurat som siste gang har jeg ikke fått svar fra paperbox sin kundeservice i norge ang. salgssteder her i landet.
tenkte vi kunne lage en liste!?
hvor kjøper dere?

eneste stedet jeg kjenner til er kolsås hagesenter:

Floriss Vollebekk @LeishaCamden
Hageland Skajem på Ris @LeishaCamden
Sparkjøp-butikker @Inger71

Jeg har funnet et sted til! Hageland Skajem på Ris har et slikt stativ. Mye julekort nå men også en del av de mer anvendelige kortene, blomstermotiv osv.

Det er veldig lett å komme seg til dette stedet, det ligger rett ned i gata for Ris t-bane-stasjon. Ett minutt å gå. :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg har funnet et sted til. Floriss Vollebekk.

1 Like

Alle Sparkjøp-butikker selger.

1 Like

Nå spør jeg kanskje dumt, men hva slags kort er det paperbox er? Da jeg prøvde å gå inn på en side, så fekk bare beskjed om å logge inn, eller å registrere seg. Så er det vanlige type postkort dem har? Eller er det mere natur type postkort?

det er vanlige type postkort (dyr, blomster, jul), veldig god kvalitet, men det beste er prisen: du får 10 kort til 10 kroner… :smiley:






osv.

10 kort til 10 kr er billigt.
Så dvs dem selger kun i enkelte butikker? Og ikke via nettside? Og har du klart å funnet ut hvilken butikker dem selger i?
Det har vore greit å vite om det fantes en butikk i nærheten som selger dem kortene.

Disse utsalgsstedene er nevnt her i tråden så langt:

  • Kolsås hagesenter
  • Hageland Skajem på Ris
  • Floriss Vollebekk
  • Alle Sparkjøp-butikker

Vet det var en blomsterbutikk på Oslo City (eller var det Byporten?) som solgte disse postkortene, men jeg mener å huske at de har sluttet med kortene eller stengt hele sjappa?!

Blomsterbutikker/hagesentere kan være lure å sjekke, i tillegg til Sparkjøp. Jeg har ikke sjekket nettsiden til Paperbox, så jeg skal ikke uttale meg om salg av postkort der.

Jeg antar at vedkommende i kassa på Sparkjøp i Hønefoss tok meg for å være klin kokos gal sist jeg var der. Jeg kjøpte 2 av hvert julepostkort de hadde (og 4 av noen fordi jeg fikk med meg dobbelt opp av noen få)… Men når kortene bare koster 1 kr per stykk når man kjøper 10 eller flere kort, så er det jo innenfor å kjøpe en del.

Hittil av dem nevnte butikkene, så er fleste parten langt unna meg. Eneste er Kolsås som jeg av og til er, men ikke vært ennå pga korona tiden.
Nærmeste sparkjøp er ca.1 1/2 time unna inkl. ei ferge, som fort kan bli dyrt (ca.300 kr i ferge), men skal prøve å sjekke sparkjøp neste måned når er i området.
Hmm, skal tru om det gjelder alle blomsterbutikker? Isåfall må jeg sjekke den blomsterbutikken som ligger bare 20 minutter unna. Vet om et hagesenter ca.35 minutter unna, så må sjekke innom der neste gang jeg er der. Vel å merke etter all denne snøen og glatta har forsvunnet, liker ikke å kjøre på dette føret.

paperbox selger ikke på nettet (til privatkunder) @notme1978
floriss på oslo city er stengt for godt @Norway_girl

Trist, jeg kjøpte flere kort der. :frowning: