NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Ik help graag mee voor #999 :blush:

1 Like

Zal ik dan groep #999 afsluiten? :raising_hand_woman:t2:

2 Likes

#993

Helemaal vergeten te melden :woman_facepalming:t2:
Heb een familie Eekhoorntjes aan de eettafel zitten die lekker peuzelen van al het Fruit.
Dank je @_annalies en wat een gave 3d sticker van de zeehonden.

1 Like

De adressen voor groep # 999 zijn verzonden @Franciska, @helmamartens, @MailboxIngrid.

2 Likes

Ontvangen van @MailboxIngrid :heart_eyes:

Prachtige kaarten voor de groepen # 990 en # 996

@MailboxIngrid Ja :wink: , ik begrijp het nog ( m.b.t. wat jij hebt geschreven) .
Ik schrijf jou terug als wij weer samen in één groep zitten.
Wat fijn dat jullie al een :syringe: hebben.

#998
Van @MailboxIngrid een mooie Mila Marquis :heart_eyes: ontvangen!
Make a wish… Genoeg te wensen :smiling_face_with_three_hearts: weer een keer :coffee: :heart: gezellig!
Google Photos

Bedankt voor deze mooie kaart :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

#988
Dankjewel @JetteLise voor deze mooie Jehanne Weyman :heart_eyes:
Google Photos

#996
Bedankt @JetteLise voor deze mooie kaarten :heart_eyes: vooral de Ila :heart_eyes:
Ik schrijf je weer terug in een volgende groep en lief dat je zo meeleeft :heart:
Google Photos

Google Photos

1 Like

Kaart voor @MailboxIngrid gepost :postbox: vandaag voor #998

1 Like

Bedankt voor de updates :star_struck: .

Van @JetteLise heb ik mooie kaarten ontvangen voor #990 en voor #996. Een 1000-Schön Sissi en een hele vrolijke kaart van Audrey Bussi.
Wat zijn ze mooi. Jette, je hebt gelijk niemand had dit zien aankomen. Hopelijk wordt het leven weer gauw wat ‘normaler’. Ik begrijp je volkomen.

Van @helmamartens een wel heel bekende kaart van Mila M voor #998 ontvangen :wink: Ik ga ook zeker een wens doen. Maar die kop koffie samen vind ik al een hele goede!

Van @Mar_Jo een mooie Jehanne Weyman voor #998 ontvangen. Hopelijk werd het weer daarna weer beter. Uiteindelijk is het ook weer een dag in jouw herinnering die niet snel vergeten wordt. “Weet je nog toen…. :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::droplet::droplet::droplet::umbrella::wink:

Ladies, bedankt voor de mooie kaarten :sparkling_heart:

2 Likes

#999 Kaart voor @MailboxIngrid is gepost :postbox:
#998 kaart voor @Mar_Jo is gepost :postbox:

#998
Een mooie Marie Cadouat :heart_eyes: van @Mar_Jo gekregen. Het is nogal wisselvallig weer de laatste tijd en buienradar is ook niet altijd te vertrouwen.
Bedankt voor deze mooie kaart :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos

Groep # 996 is compleet :high_brightness: :high_brightness: :high_brightness:.

Fijne avond :stars:

Heb een volle envelop van @JetteLise ontvangen :grinning:

Voor #988 een prachtige Jehanne Weyman en een mooie theepot van Gwenaëlle Trolez. Ik ben nog niet aan de beurt voor een vaccinatie, heb geen medische indicatie en heb ook geen baan inde zorg of onderwijs, dus ik moet op mijn beurt wachten. Mijn leeftijdsgroep zal denk ik ergens van de zomer aan de beurt zijn.
Ben laatst ook naar de kapper geweest, dat was wel apart, normaal is het daar vaak wel druk, maar nu was ik de hele tijd de enige in de zaak (behalve de kapster dan). Hopelijk is jouw kappersbezoek meegevallen!

Voor #990 een mooie Edition Tausendschön, deze kende ik nog niet! En een schattige pluizige theedame van Linda Peltola :smile:
Ik ben het helemaal met jou eens dat het niet kunnen plannen heel vervelend is, vooral nu met de zomervakantie in aantocht. Ik heb het zelf nu maar losgelaten, ik schuif een reis naar het buitenland wel door naar volgend jaar. En ik moet nog even kijken of ik zin heb om ergens in Nederland wat te boeken (wat nog betaalbaar is). Kaartjes voor een concert of festival durf ik nu ook nog niet te kopen.

Dank je wel Jette voor alle mooie kaarten! :heart_eyes:

2 Likes

@Franciska, ik heb het ook losgelaten.
Na het lezen van sommige reacties / meningen van virologen e.a. wil ik er niet meer aan denken, ook om de discussies thuis te vermijden. Het is “twee tegen twee” : gevaccineerde dochter en partner en “moeder en jongste dochter” :wink: die wachten op een oproep.

#997 De laatste alfabetkaartjes voor Y en Z zijn net op de post gegaan. Ga het vast een beetje missen, maar gelukkig wacht de grote taak om 13 kaartjes voor #1000 te gaan uitzoeken. Leuk!

@winkey ik zag op je Zonerama pagina dat je gelukkig W en X al hebt ontvangen van mij. Wil jij de ontvangst nog even bevestigen voor Jette?

Och wat erg! Ik dacht dat ik dat al lang had gedaan!
Sorry Pia! (En Jette)

#994 ontvangen van @piavano (sorry voor de late melding, gaat momenteel niet al te best met me, volledig uitgeschakeld. Ik schrijf je. Ik was in de veronderstelling dat ik de kaarten had gemeld, fijn dat je het even zegt).
Een mooie walvis (heb je ‘m zelf al?) wolven, lekker gezellig stel zo :blush: en de X, super gevonden deze! Xenophilius, geweldig.
Bedankt voor de geweldige kaarten! De Y en de Z zullen waarschijnlijk nog even op zich laten wachten van mijn kant. Excuus.

1 Like

#998,
Een mooie Mila van @helmamartens uit mijn wishlist :love_letter:
Ik zat toevallig je kaartje te schrijven voor de rr #1000. :wink: ik heb daarin geantwoord.

RR #999 van @helmamartens een hele mooie Mila ontvangen. Deze kaart behoort echt tot mijn favorieten :star_struck::heart_eyes:
Meeuwen en een vuurtoren: een geweldige combinatie. Ben er heel blij mee. Dank je wel, Helma! Krijg inderdaad zin om langs het strand te wandelen en dan de krijsende meeuwen te horen. Heerlijk!

1 Like