NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Och wat erg! Ik dacht dat ik dat al lang had gedaan!
Sorry Pia! (En Jette)

#994 ontvangen van @piavano (sorry voor de late melding, gaat momenteel niet al te best met me, volledig uitgeschakeld. Ik schrijf je. Ik was in de veronderstelling dat ik de kaarten had gemeld, fijn dat je het even zegt).
Een mooie walvis (heb je ‘m zelf al?) wolven, lekker gezellig stel zo :blush: en de X, super gevonden deze! Xenophilius, geweldig.
Bedankt voor de geweldige kaarten! De Y en de Z zullen waarschijnlijk nog even op zich laten wachten van mijn kant. Excuus.

1 Like

#998,
Een mooie Mila van @helmamartens uit mijn wishlist :love_letter:
Ik zat toevallig je kaartje te schrijven voor de rr #1000. :wink: ik heb daarin geantwoord.

RR #999 van @helmamartens een hele mooie Mila ontvangen. Deze kaart behoort echt tot mijn favorieten :star_struck::heart_eyes:
Meeuwen en een vuurtoren: een geweldige combinatie. Ben er heel blij mee. Dank je wel, Helma! Krijg inderdaad zin om langs het strand te wandelen en dan de krijsende meeuwen te horen. Heerlijk!

1 Like

Bedankt voor de updates.

Geniet van het weekend. :wave:t2: :four_leaf_clover:

#997 van @piavano een stel,prachtige kaarten!
Y-yoga, en voor de Z, zwaard, zwaan en zwaluw.
De laatste kaarten voor deze ronde van het Alfabet.
Inderdaad jammer dat het erop zit. Ook ik vond het erg leuk!
Zwanen, net als ganzen moet je er bij uit de buurt blijven als ze jongen hebben. Al lijken de ganzen hier zich wel erg veel voort te planten :confused: vlinders ben ik nog niet echt tegen gekomen, wel wat zwaluwen gezien. En de vakantie, het staat, ook door mijn gezondheid allemaal op losse schroeven.
Bedankt voor de leuke kaarten met extra’s in super vrolijke envelop.

:white_check_mark:

Fijne avond :wave:t2: :clock830:

#999

Van @helmamartens een hele leuke Mila Marquis ontvangen met een kleurrijke unicorn :smiley: dank je wel! En wat een gezellige decoratie op de achterkant!
Hopelijk kan het bureau dat je hebt ingeschakeld een leuke baan voor je vinden. Mijn tuin is nog lang niet af hoor, volgens mij gaat dat ook niet gebeuren als ik zie hoe hard het onkruid groeit :scream: maar moet ook nog een groot deel “ontginnen” en opnieuw beplanten. Mijn tuin is echt een meerjarenplan :wink:

De kaarten voor RR #999 worden vandaag verstuurd :postbox:
@JetteLise @helmamartens @Franciska

Mijn kaarten voor # 997 liggen klaar om gepost te worden. Ik hoop van harte dat dat lukt vandaag voor de lichting van de brievenbus

#999
Mijn kaarten zijn verstuurd

:paintbrush: Bedankt voor de updates.

Welterusten :zzz: :zzz: :stars:

#997 Echt de laatste envelop met de kaartjes voor de laatste letters van het alfabet van @Winkey ontvangen. Maar ik ben weer verwend met twee prachtige handgemaakte kaarten (Y van yoghurtijs en Z van zwaan), een prachtige zeehond en een leuke yogakaart.
Lieve Monique, bedankt voor alle alfabetkaartjes met vele verhalen.
Doe rustig aan de komende tijd, ik reageer gauw op alles wat je vertelde. Nu even verplicht zitten op je k… en als het lukt met je haakwerk erbij en lukt dat niet, dan is dat ook goed! :kissing_heart:

1 Like

Groep # 997 is compleet.

#999
Van @MailboxIngrid een mooie gollong gekregen :heart_eyes: helaas, geen gebakje gekregen voor de verjaardag van Maxima :joy: bedankt voor jouw kaart :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos

2 Likes

Bijgewerkt :hibiscus: :four_leaf_clover:

RR #999 van @Franciska een hele mooie Mila ontvangen.
Na regen komt inderdaad (vaak ;)) zonneschijn! :sunny:
Wat een vrolijke kaart met al die kleuren. Dank je wel, Franciska!

:fountain_pen: Bijgewerkt :smiley:

#999
Bedankt voor deze mooie Mila :heart_eyes: @Franciska :smiling_face_with_three_hearts: er zat geen postzegel (meer) op de envelop, waarschijnlijk eraf gevallen. Ik heb vandaag spul gestrooid over mijn gras want ik heb meer klavertjes en mos dan gras. Koffiedik schijnt ook wel te helpen in de tuin.
Google Photos

O ik had er zeker wel een postzegel op gedaan hoor! Komt misschien omdat het een plastic hoesje was icm met een "lik"zegel? Ik zal de volgende keer de postzegel extra vastzetten met plakband.